Wetenschap bewijst: ‘2,5 miljard jaar geleden ook al klimaatverandering, schuld van aardbaan’

• woensdag 10 april 2019
  • Categorie:
  • Het klimaat onderging 2,5 miljard jaar geleden al regelmatige veranderingen.
    10-4-2019

Dat hebben aardwetenschappers van de Universiteit Utrecht en de Universiteit van Genève voor het eerst aangetoond.

Die veranderingen waren het gevolg van periodieke schommelingen in de vorm van de aardbaan. “De vorm van de aardbaan en de stand van de aardas ondergaan regelmatige schommelingen op tijdschalen van vele duizenden tot miljoenen jaren. Deze schommelingen hebben grote invloed op de verdeling van zonlicht over het aardoppervlak, en daarmee op het klimaat”, aldus de wetenschappers.

Volgens de onderzoekers zijn de klimaatveranderingen vastgelegd in patronen van opeenvolgende gesteentelagen, van de afgelopen honderden miljoenen jaren. “Het onderzoek laat zien dat astronomische sturing 2,5 miljard jaar geleden al een sterke invloed had op het klimaat van onze planeet en de afzetting van ijzer in de oceanen.”
    Anp

Johann zei

Waar blijft jochie van Klaveren met zijn wetenschappelijke bewering dat de mens het klimaat kan beïnvloeden. Het draait hier in NL enkel om de centen, het uitkleden van de burger. Helaas heeft het jochie van GL dat niet door !

Johan, natuurlijk heeft jochie van Klaveren het door, maar zoals eerder is geschreven is Groen Links het verlengstuk van de Communistische Partij Nederland en het communisme wil iedereen gelijk(arm), behalve de partijbonzen die vullen hun zakken.

Johann zei

De voormalige DDR is in NL weer opgericht

Klimaatwet is niet anders dan een staatsgreep "right in you're face". De stille staatsgreep heeft al plaatsgevonden door alle publieke zaken te privatiseren. Het globale fascisme daar is Nederland een gidsland voor om de weg te plaveien naar een nieuwe wereld orde. Het verzet is NU harder nodig dan in de jaren 1940-1945, want de toestand is vele malen ernstiger, alleen de massa is ziende blind door hun mean stream media verslaving.