Aangepast programma - bijeenkomst over de energietransitie met Diederik Samsom

• vrijdag 8 maart 2019
  • Categorie: , ,

• Hollands Kroon - Op zaterdag 9 maart organiseert de gemeenteraad een bijeenkomst over de energietransitie.

Het programma van deze bijeenkomst is gewijzigd, en is nu als volgt:

• 13:00 – 13:30     Inloop met koffie en thee
    • 13:30 – 13:40     Opening door Raadslid (en voorzitter van de werkgroep energietransitie) Peter Fekkes
    • 13:40 – 14:20     Dagvoorzitter Rian van Dam gaat met de aanwezigen in gesprek over de doelen van de dag
    • 14:20 – 14:30     Wethouder Theo Meskers over de kaders van de energietransitie in Hollands Kroon
    • 14:30 – 15:00     Pitches
    • 15:00 – 16:00     Informatiemarkt en borrel
    • 16:00 – 16:30     Diederik Samsom
    • 16:30 – 17:00     Panel discussie onder begeleiding van Rian van Dam

Hollands Kroon

De vermogenstransitie bedoelen ze. Middenklasse wegvagen door ze laten opdraaien voor alle kosten via extra lasten zodat ze ook in armoede terecht komen. Het vermogen gaat naar de elite, en hun stromannen die op deze dag ook weer duidelijk zichtbaar zijn om de boodschap te verkondigen. Samson is helemaal van het ergste soort parasieten, en Bilderberger. Ingepakt dus, alles voor de elite.

Laat ze nou eerst even uitpraten en doe zelf ook mee, anoniem 1. Schreeuwen vanaf de zijlijn is wel heel gemakkelijk.

Dekker zei

Anoniem 2, als u een heel klein beetje op de hoogte zou zijn van de leugens die ons door de zogenaamde klimaat experts verteld worden, dan zou u moeten erkennen dat anoniem1 volkomen gelijk heeft en dat u een goed voorbeeld bent van mensen die nog steeds niet begrijpen hoe ze in de maling worden genomen.

@anoniem 2 vanaf de oprichting van https://www.climategate.nl/ al veel kennis opgedaan over de feiten van alles m.b.t de energietransitie. Ware kennis, net zoals ware wetenschap (niet te verwarren met het hedendaagse scientisme) wordt niet gewaardeerd op dit soort bijeenkomsten die uitsluitend zijn bedoeld om te kunnen zeggen dat de inwoners inspraak hebben gehad. De ervaring heeft geleerd dat er met feiten niets wordt gedaan omdat deze tegen de belangen van het grootkapitaal en hun politieke vazallen indruisen. Net zoals dat in Den Haag en Brussel het geval is. Zo in het klein, zo in het groot! Het systeem is failliet en daar dient een menswaardig systeem voor in de plaats te komen.

97% (of meer) van de klimaatwetenschappers is het erover eens dat de opwarming wordt veroorzaakt door de mens en dat we daar iets aan moeten doen. ClimateGate vertegenwoodigt de rest, en zij zijn géén klimaatwetenschappers. Als gewone niet-wetenschappelijke burgers hebben we er natuurlijk niet zoveel kijk op, dus wie moeten wij geloven? Voor de feiten maakt het niet uit wie wat gelooft.

van Alphen zei

Anoniem 4, allereerst is die 97% helemaal geen klimaatwetenschapper maar veelal een wetenschapper die helemaal niets te maken heeft met het klimaat en verder zitten bij die 97% wetenschappers die hemel en aarde hebben moeten bewegen en zelfs rechtszaken moeten voeren om van die list af te komen. Obama heeft eens het getal van 97% aangehaald en de linkse media nam dat getal graag over om e onnozele burgers de stuipen op het lijf te kunnen jagen met fake nieuws.

S T E M Z E W E G !

Volgende week woensdag 20 maart.

ZORG DAT RUTTE 3 GEEN KLAVER 1 WORDT.

tijd voor een stemrevolutie.

LET KOMENDE TIJD OP DE POSTERS

stem ze weg!

Exact van @van Alphen, het is nep nieuws bedacht om een nieuw verdienmodel te introduceren met de naam klimaat, gebaseerd op angst. Multinationals profiteren hier optimaal van, en de burger betaald het via extra energie belastingen.