Rian van Dam voorgedragen als nieuwe burgemeester van Hollands Kroon

• dinsdag 4 december 2018
  • Rian van Dam
    Vanuit haar huidige functie is Rian van Dam bekend met de omgeving. De vertrouwenscommissie van de raad ziet haar als een empathisch persoon, die tegelijkertijd in staat is knopen door te hakken. Bestuurlijk heeft zij ervaring als wethouder van de gemeenten Alkmaar en Enkhuizen. Zij heeft begrip voor verhoudingen en staat stevig in de samenleving.
    De voordracht wordt aangeboden aan de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, om de kroonbenoeming mogelijk te maken. De benoeming is pas definitief, zodra het Koninklijk Besluit getekend is. De verwachting is dat de nieuwe burgemeester van Hollands Kroon op 12 februari 2019 wordt geïnstalleerd.

Gemeente HK

Kapitein Rob zei

Wat is een programmadirecteur, nooit van gehoord?

Ze is PvdA; vreemde voordracht om iemand te willen benoemen van een partij die op sterven na dood is.

Ook weer unaniem; we weten het niet? Alleen Remkes weet dat.

Kapitein Rob, Programma directeur is een functie die eigenlijk niet bestaat maar in het leven is geroepen om vriendjes en vriendinnetjes aan een goed betaalde baan te helpen.
    Dit wetende kunnen we verwachten met wie we als burgemeester te maken krijgen. In het bedrijfsleven wordt er dan gezegd dat die vrouw zich omhoog gen..kt heeft.

Anoniem 3: uw suggestie in uw laatste zin is seksistisch en zeer beledigend. Als u geen argumenten heeft kunt u beter uw mond houden.

Anoniem 4, ik geeft toch aan dat er een volkomen overbodige functie voor de dame is geschapen, of is dat geen argument genoeg?
    Overigens heeft het niets met seksistisch te maken, het zou ook gelden voor een man of een transgender of wat er verder nog rondloopt die zich op een dergelijke manier opgewerkt heeft, of heb ik het nu ook weer mis?
    linkse malloot niet bevalt en je bent een Nazi, Racist, Fascist, extreem rechts, enz. Niet de mensen zijn het probleem die gebruik maken van het recht van vrijheid van meningsuiting maar figuren zoals u die overal wat achter zoeken zo lang het in hun extreem linkse straatje van pas komt.

Sam Kooy zei

Ongehoorde opmerking hr Anoniem: 'gen..kt'. Weet jij wie zij is ? Heb jij kennis van haar capaciteiten. WEllicht goed, wellicht shit. Vraag het aan Remkes. Weten wij dat allen ? Dát is de reden dat die CbdK buiten schot moet blijven bij de benoemingen van burgemeesters. Oprotten die kerel in BH. Geldt overigens voor alle provincie's.