Buitengewone raadsvergadering dinsdag 1 mei (update)

• maandag 30 april 2018
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - Met benoeming en beëdiging Van Gent, Meskers en Groot als wethouders.

Dat zal een drukbezochte vergadering worden, op 1 mei en midden in de meivakantie. Slim gekozen datum!

Mr. X zei

De stemgerechtigden in Hollands Kroon hebben door de gebrekkige opkomst van 50.7% bij voorbaat ingestemd met de voortzetting van de financiële chaos , wanbeheer en vriendjespolitiek welke op 1 mei officieel bevestigd wordt.
    Het had zo anders kunnen aflopen als men ervan uitgaat dat die overige 49.3% wel gestemd had en tezamen met de 'oppositie' een percentage van tussen de 60 en 70 gehaald zouden hebben. Wij waren dan verlost geweest van de creaturen die thans de bestuursfuncties in Hollands Kroon bezetten en ongetwijfeld hun hun boosaardige politieke voornemens, over de ruggen van de bevolking, door zullen zetten.

Sam Kooy zei

Gemeentebestuur HK; Tuig van de eerste richel. Dezelfden weer aan hetzelfde roer Goed geadviseerd door Nawijn !!!!!! Kiezers - vooral voor SHK - welk een stommerikken zijn jullie ! Of ....mischien niet helemaal meer bij de tijd omdat die club "Senioren etc." heet.

Zorro zei

Ja Sam, de veronderstelde 'wijsheid der jaren' geldt voor de senioren in Hollands Kroon kennelijk in sterk verminderde mate.

Het is interessant om een paar uurtjes door te brengen op een stembureau. Heel veel ouderen, waarvan een aantal dement, die niet begrepen hoe te stemmen. Het gegeven dat er dit keer 2 stembiljetten waren ivm. het referendum was nog veel ingewikkelder voor veel senioren, dus die vroegen advies hoe te stemmen. Natuurlijk kregen ze dat niet, maar tekenend was het wel. Opmerkelijk was dat er bijna geen jongeren kwamen stemmen in het centrum van Anna Paulowna.
    Ouderen blijven stemmen op de partijen waar ze hun hele leven al op gestemd hebben. Dat ze door diezelfde partijen in de maling genomen worden dringt al niet eens meer tot ze door.

Mr. X zei

We leven in een eindtijd; de jongeren stemmen niet vanwege walging over alles wat met de politiek van met name de ouderen te maken heeft en de ouderen blijven doorstemmen op diezelfde draak die de walging bij de jongeren veroorzaakt.

Sam Kooy zei

Ja, Anoniem, maar zo gaat dat al tig, tig, jaren Mensen hebben geen enkel idee wat de politiek voor hén doet of betekent. En.. stemmen op hun oude clubje. CDA'er bljft CDA'r, VVD'r bljft VDD'r enz., enz,. Dát is hetgeen de mensen op het verkeerde been zet en vervolgens inherent is aan de samenstelling van een gemeenteraad/annex wethouders (o.a.Meskers) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!