Bekendmaking uitslagen verkiezingen in Hollands Kroon

• woensdag 21 maart 2018

• Hollands Kroon - PLANNING bekendmaking uitslagen in de Verwachting in Anna Paulowna.

Verkiezingsavond 21 maart 2018, 22.00 uur

Iedereen die geïnteresseerd is, is op de verkiezingsavond 21 maart vanaf 22.00 uur welkom om in gezamenlijkheid de verkiezingsuitslagen op partijniveau te volgen.

Officiële bekendmaking verkiezingsuitslag 23 maart 2018, 10.00 uur

De definitieve verkiezingsuitslag wordt op 23 maart om 10.00 uur bekendgemaakt.

Als het zo moet, stem ik niet voor VOG! Ik wel en raadslid/wethouder niet? Een gastouder moet een Verklaring Omtrent Goed ( VOG) gedrag aanvragen????? Dit enkel omdat ik zelf gastouder ben voor mijn eigen kleinkinderen. Dit terwijl alle burgers geacht te worden vandaag te stemmen op mensen die raadslid en/of wethouder zijn of kunnen worden zonder dat we zelfs maar weten of ze een crimineel verleden (of heden) hebben? De praktijk wijst de laatste jaren wel anders uit. Hoe gekker wil je het nog hebben en dit zou echt toch niet mogelijk moeten zijn. En dat is wel gebleken met onze eigen VVD burgemeester, u leest het goed VVD burgemeester die al voordat hij van Heemskerk naar Hollands Kroon kwam ook al aan malversaties deed. En J.Nawijn in Hollands Kroon het nog een keer probeerde met dubbele declaraties in te dienen, die hij wel weer vlug terug stortte toen het openbaar werd. Oprichter Rob Ravenstein van voormalig LADA had dit al uitgezocht,ontdekte het en accepteerde daarom Burgemeester Jaap Nawijn niet in Hollands Kroon . Maar had wel degelijk gelijk. Hij werd daarop afgerekend door de andere naïeve partijen en VVd-er en commissaris van NH. Johan Remkes die door drukte voor zijn VVD club maat Nawijn. En toen Dhr. en mevr. Lombaard daar over uit ervaring in de gemeenteraadsvergadering een spreekbeurt over hield, (over integriteit en Screenen van ambtenaren) werd door Dhr.Vriend van CDA direct een spreekverbod af gedwongen voor de toekomst over zulke onderwerpen. Dat is de democratie die CDA hanteert? Dus smerige zaken word als het even kan door sommige partijen in de doof pot gestopt en mogen het daglicht niet meer verdragen. Ik hoop dat hier in de toekomst even goed naar gekeken word en de bezem door gaat. We zullen het zien de volgende 4 jaar, maar ben nog sceptisch hierover. Maar een VOG voor je kleinkinderen en niet voor de ambtenaren die ons de les leren op deze manier kan natuurlijk niet? Dat is niet te tolereren vooral voor inwoners van Hollands Kroon die de laatste jaren al genoeg hebben meegemaakt over zulke onderwerpen.Ik hoop door een goeie verkiezingsuitslag dat daar eens verandering inkomt.