Twee raadsleden Hollands Kroon onderscheiden met een lintje

• dinsdag 27 maart 2018

• Hollands Kroon - Twee raadsleden van de gemeente Hollands Kroon ontvangen een Koninklijke Onderscheiding.
    27-3-2018

Persbericht Hollands Kroon

Op dinsdag 27 maart 2018 krijgen twee raadsleden van de gemeente Hollands Kroon een Koninklijke Onderscheiding. De raadsleden ontvangen de Koninklijke Onderscheiding uit handen van burgemeester J.R.A. Nawijn. De uitreiking vindt plaats op dinsdag 27 maart 2018 om 20.00 uur in MFA De Ontmoeting, De Verwachting 1 in Anna Paulowna – ruimte ‘De Verbinding’. U bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.

De volgende personen zijn onderscheiden:
    ·      De heer J.H. (Jan) Swaag (geboortedatum: 9 juni 1970 te Alkmaar), Lid in de Orde van Oranje-Nassau, woonplaats Barsingerhorn. De heer Swaag is twaalf jaar achtereenvolgend actief geweest als raadslid. Eerst bij de gemeente Niedorp en daarna bij de gemeente Hollands Kroon.

·      Mevrouw E.A.C. (Elaine) Vlaming-Kroon (geboortedatum 22 oktober 1965 te Anna Paulowna), Lid in de Orde van Oranje-Nassau, woonplaats Anna Paulowna. Mevrouw Vlaming-Kroon is zestien jaar achtereenvolgend actief geweest als raadslid. Eerst bij de gemeente Anna Paulowna en daarna bij de gemeente Hollands Kroon.

Zorro zei

Waarmee overduidelijk bewezen is dat Wimlex de raadsvergaderingen te Hollands Kroon niet gevolgd heeft.

Onwetende mensen hechten nog waarde aan de poppenkast en het daarbij toneelspel dat wordt opgevoerd door dit soort zaken. Alleen de levende doden spelen dit spel nog mee, ook wel genaamd "onderdaan". Voor degene die het van jongs af aan geïndoctrineerde sprookje over het koningshuis nog "geloven": https://www.youtube.com/watch?v=8-84eJTzUQo .

Als deze 2 politieke randfiguren al een lintje krijgen voor...? ja voor wat eigenlijk? dan kunnen ze iedere burger van Nederland wel zo'n nietszeggend gevalletje geven. De meesten daarvan zijn tenminste nog integer, dat kan je van deze 2 schertsfiguren niet zeggen.

Je hoeft alleen een paar termijnen in de raad te zitten en dan krijg je vanzelf een lintje. Stug volhouden is het enige wat je ervoor moet kunnen.