Raadsvragen over havenkade

• woensdag 14 maart 2018
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - Den Oever - Raadslid Henk-Jan Wittink van Onafhankelijk Hollands Kroon wil van burgemeester en wethouder weten waarom de gemeente nog geen elektriciteit en waterleiding heeft aangelegd op de verbrede kade bij de havenkantoor in de Vissershaven in Den Oever.

Volgens Wittink moet dat snel gebeuren, nu machinefabriek/ dokbedrijf Luyt zijn vertrouwde hoek aan de dorpskant heeft moeten verlaten om te verhuizen naar de werkkade aan de overkant. En daar de eerste schepen heeft afgemeerd voor reparatie en onderhoud.

,,Zoals afgesproken zou de verplaatsing kostenneutraal plaatsvinden. Nu heeft Luyt op eigen kosten een aggregaat laten plaat- sen om met voldoende stroom te kunnen werken", aldus Wittink. Hij pleit er voor dat de gemeente d.e extra kosten voor de noodvoorziening vergoed.

Noordhollands Dagblad

Zal wel weer een rechtszaak worden waarop de rechter beslist dat het beter voor Hollands Kroon is als er tijdens een kopje koffie door HK gezegd zal worden dat alles voor elkaar komt.
    Als ondernemer in Hollands Kroon moet je een Engelen geduld hebben met politiek en ambtenarij, ze blijven je dwars zitten als ze ook maar een klein gaatje zien.

Sam Kooy zei

fa. Luyt had bekend kunnen zijn met de handelwijze van dit 100% onbetrouwbare tuig !

Recent werd er melding gemaakt dat er leden van criminele organisaties infiltreren in gemeenteraden. In Hollands Kroon heeft het er alle schijn van dat het college van B&W, coalitiepartijen en ambtenaren opereren als een soort criminele organisatie. Wie ontmanteld deze voor staatsburgers en het midden- en kleinbedrijf schadelijke organisatie?