Raadsvergadering HK dinsdag 27 maart

• zondag 25 maart 2018
  • Hollands Kroon - Raadsvergadering dinsdag 27 maart in de Ontmoeting aanvang 20.00 uur.

Agendapunten

1

2

Mededelingen voorzitter

3

Vaststellen agenda

4

Loting volgnummer in verband met hoofdelijke stemming

5

Motie M 2018 14 CDA Omgevingsvisie ruimte voor ruimte

6

Vaststellen overdrachtsdocument

7

Vaststellen besluitenlijst raadsvergadering 22 februari 2018

8

Vaststellen ingekomen stukken lijst

9

Onderzoek geloofsbrieven en beslissing omtrent de toelating van de nieuw verkozen raadsleden

10

Afscheid van niet-terugkerende raadsleden

11

Sluiting

Bijzonder dat mevrouw Vlaming betrokken is bij het onderzoeken van de geloofsbrieven. Haar rol bij de bouw van gemeentehuis voor Anna Paulowna, en de enorme kostenoverschrijding destijds was groot.
    Het zou nooit meer gebeuren. En in de nieuwe gemeente Hollands Kroon gebeurde exact hetzelfde bij de ver/nieuwbouw van het oudste gemeentehuis van Anna Paulowna. Kortom mevrouw Vlaming is volstrekt ongeloofwaardig om maar enige rol te kunnen spelen in het onderzoek naar de geloofsbrieven. Hoe kan het dat iemand die de basisprincipes van good governance overschrijdt (of niet kent???) deze rol in Hollands Kroon op zich kan nemen???????

De meeste politici kennen geen enkele schaamte meer. Het is ikke, ikke en ikke en de rest kan stikken.
    Of het Meskers, Vlaming of Groot en ga zo nog maar even door is, ze zitten er niet voor de burgers, maar voor zichzelf en dat durven ze het ook nog democratie te noemen.