Verkoop bedrijventerreinen Hollands Kroon

• donderdag 4 januari 2018
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - Uitgifte bedrijfskavels door Agriport A7 BV

Hollands Kroon is ontwikkelaar en eigenaar van de bedrijventerreinen Robbenplaat-West in Wieringerwerf en Hoornseweg in Middenmeer.
    In het zuiden van de Wieringermeer ontwikkelt Agriport A7 BV. De gemeente en Agriport A7 BV hebben geconcludeerd dat het uitgifteproces van bedrijfskavels efficiënter kan verlopen als dit via één loket verloopt. Daarom begeleidt Agriport A7 BV potentiële klanten bij het uitkiezen van een kavel voor hun bedrijf en het aankoopproces dat daarna volgt.

Uitgifte bedrijfskavels door Agriport A7 BV

Het doel is om de economische structuur in Hollands Kroon te versterken en dat doel wordt het beste bereikt als voor potentiële bedrijven duidelijk is welke unieke vestigingsmogelijkheden er zijn op deze drie bedrijventerreinen langs de A7. De college heeft daarom in 2016 besloten om de uitgifte van bedrijventerreinen voor een periode van 10 jaar te laten verzorgen door Agriport A7. Op deze manier krijgen de klanten alle aandacht die ze verdienen en missen we geen kansen om bedrijven zich te laten vestigen in Hollands Kroon.

Contact

Voor vragen of meer informatie kunt u contact opnemen met Jack Kranenburg van Agriport A7 BV.

Andere bedrijventerreinen in Hollands Kroon

In Hollands Kroon zijn veel bedrijventerreinen te vinden. Een overzicht vindt u op onze website.

Gemeente Hollands Kroon

Noemen ze dat niet delegeren?? Laat Agriport het maar doen, hoeven wij ons niet druk te maken

Je kunt je afvragen waarom we nog een gemeentebestuur hebben. Ze schuiven alles af. Wat doen ze zelf nog? Niet veel goeds.

Wat doet het gemeente bestuur Hollands Kroon zelf nog!
    Inderdaad niet veel meer, en weinig goeds meer op een paar na.
    Het laatste nog, en dat is te zorgen dat de inwoners van Hollands Kroon hun mond moeten houden en dat inspreken helemaal verboden is.En als het hun helemaal tegenstaat, dan gaan ze ook nog je perceel onteigenen zoals in de Planetenlaan gaande is, want ze geven B en W alle mandaat en zwijgen daarover als het graf bij de insprekers. Witte boorden criminaliteit ten top bij gemeente Hollands Kroon.

Hollands Kroon blijkt wel helemaal incapabel te zijn om te besturen.
    Het is maar goed dat het onafhankelijke Agriport A7 bestuur ook de verkoop van gemeente gronden gaan beheren, dan weten de inwoners in ieder geval dat het geen geld gaat kosten en weer geen fiasco word zoals in het verleden met de Stek en nog steeds met Robbenplaat en andere gronden. Maar welke industrie grond het eerst van de hand word gedaan is voor ons een vraag maar voor Agriport A7 bestuur een weet. Dan blijft er voor het incapabel Hollands Kroon bestuur niets anders nog over om in het nieuwe jaar het vele resterende puin te ruimen en nog veel meer onnodig onrust te veroorzaken onder de inwoners. De gemeenteraad gluurt over de schutting naar het college, durft en kan niets meer zeggen door het algehele mandaat en laat zich weer zakken en heft het glas, doet een plas en laat de problemen zoals het was en maken een kerstfeestje en laat de inwoners aan het G.. Het is nu wel zo langzamerhand wel gebleken dat de meeste gemeenteraadsleden niets meer voor hun kiezers kunnen betekenen en volledig net zoals B en W overbodig zijn geworden en kunnen solliciteren op Agriport A7 als paprika of komkommer plukker en dat het Agriport A7 bestuur de taken van Hollands Kroon volledig kunnen overnemen, daar de inwoners daar waarschijnlijk meer vertrouwen in hebben.