Raadsvergadering Hollands Kroon 25 januari

Vaststellen agenda

Inspreken burgers

Vaststellen agenda

Loting volgnummer in verband met hoofdelijke stemming

Vaststellen lijst ingekomen stukken

Vaststellen besluitenlijst raadsvergadering 19 december 2017

Experiment centraal stemmen tellen

Sluiting

Sam Kooy zei

Ingekomen stukken; het laatste onderwerp Dok Luijt. Het stuk is door de griffier al benoemd als categorie II. Zullen de raadsleden tóch nog de moed hebben vragen te stellen danwel kritische opmerkingen te maken in de richting van het restant van het college ? Wellicht bewust door diezelfde griffier als laatste geplaatst. Het zou een spectakelstuk kunnen worden ware het misschien niet ............

Sam Kooy zei

Ik wordt geweigerd op de website door Hollandskroon om kennis te nemen van "de lijst van ingekomen stukken" voor de raadsvergadering van 25 januari 2018. Is dit het zoveelste gedoe van Nawijn en consorte ? Blijft het maar doorgaan ?

Hier heeft u de link van de ingekomen stukken: Na komen afspraken Dok van Luyt. file:///C:/Users/User/Downloads/IS%2021%20Brief%20aan%20college%20en%20raad%2017-12-27%20Nakomen%20afspraken%20Dok%20van%20Luyt.pdf

Fout na fout na fout maakt deze gemeente. En dat wordt betaald met ONS geld.

Sam Kooy zei

Intussen zijn er alsnog een twee-tal ingekomen stukken aan toegevoegd. Kennelijk komt mijn brief aan de dames en heren van de Raad om mij onbekende redenen niet aan bod. Tóch zou je de redenen willen weten. Is uiteraard weer des gemeente HK !

Wat zou deze vergadering op donderdag 25 januari as.een dooie boel worden zonder insprekers of zitten deze inwoners nu op de tribune met gefronste wenkbrauwen? Nog even en dan is dat ook verboden en ontruimt bij Hollands Kroon. Want let op CDA man Dhr.Vriend is er ook nog en die zal hier wel even voor zorgen.
    Het word weer eens tijd dat een ambtenaar weer een burger uitscheld. Dan komen de landelijke TV ploegen weer in beeld bij Hollands Kroon want er is genoeg ophef hier om een avond vullend programma te maken.
    Er is hier te veel om in te spreken, en Hollands Kroon kan het allemaal niet meer verwerken en heeft een burn-out en sprekers staan in de wacht.
    Een ogenblikje alstublieft u word zo geholpen.........Een ogenblikje alstublieft u word zo geholpen.........Een ogenblikje u word zo............
    Hallo bent u er nog! O, zeker ook gevlucht.

Donderdag 25 Januari van harte welkom en nu nog gratis? in het gemeentehuis met live optreden met de bekende formatie 'de bedriegertjes'.
    Bent u verhindert, dan kunt u de uitzending alsnog terug kijken bij uitzending gemist bij Hollands Kroon 'live uitzending'.
    Vol is Vol dus wees er op tijd bij! Want dit kan wel de laatste optredens zijn van deze ongeloofwaardige gekke formatie als het aan het CDA ligt die u bij kunt wonen i.v.m. privacy van de gemeenteraad.
    Namens de schadecommissie wensen wij u veel plezier donderdagavond.
    En vergeet uw zakdoek niet mee te nemem!