Meskers is weer raadslid

• vrijdag 26 januari 2018
  • Hollands Kroon - Geen bericht in Schager Courant....

26-1-2018

Ofschoon de journalist van de  Schager Courant duidelijk aanwezig was tijdens de raadsvergadering van Hollands Kroon te Anna Paulowna op 25-01-2018 was hierover vandaag (26/01) niets te lezen in het dagblad.

Wij houden het er maar op dat er niets journalistieks bijzonders was te melden bij de vergadering hoewel ex-wethouder Meskers, op eigen initiatief is afgetreden, zo’n ruim 2 maanden geleden, zonder  hiervoor rekenschap en verantwoording te hebben afgelegd.

Na een kritische doorlichting van de geloofsbrieven door een Commissie uit de raad, bestaande uit de raadsleden mevrouw Brussaard (LADA), mevrouw Vlietstra (D66) en de heer Pankras (SHK) verklaarden zij dat na onderzoek van de geloofsbrieven van de heer Meskers, de heer Meskers voldoet aan de eisen om als lid van de raad te worden toegelaten en  na het vervolgens afleggen van de eed, weer opgenomen is als raadslid. (zie hier bij 7.45 min)

Redactie JAS