Folder bezwaar maken tegen arbeidsmigranten op Dorsmolen 15 niet van de gemeente

• donderdag 25 januari 2018
  • Categorie:
  • Huidige situatie

Voor de Dorsmolen is wel een aanvraag gedaan om arbeidsmigranten te huisvesten, maar er is nog geen vergunning verleend. Het is op dit moment dan ook niet mogelijk om bezwaar tegen deze aanvraag te maken. Dit kan pas als de omgevingsvergunning daadwerkelijk wordt verleend of geweigerd. De weigering of verlening van de vergunning wordt dan gepubliceerd in het digitale gemeenteblad. Dit is in te zien via de website www.officielebekendmakingen.nl.
    Ook willen wij u erop wijzen dat het wettelijk gezien niet mogelijk is om bezwaren tegen een omgevingsvergunning via een mailbericht aan een gemeente kenbaar te maken. In de bekendmaking van de verlening of weigering van de omgevingsvergunning staat precies aangegeven op welke wijze bezwaar kan worden gemaakt.

Noortje Slot

Woordvoerder

Gemeente Hollands Kroon

Als die Polen hier zogenaamd werk hebben kunnen ze ook een huis kopen!
    Oprotten met die buitenlanders die overlast veroorzaken. Ze zuipen, ze rijden mensen aan, ze veroorzaken ongelukken zonder verzekerd te zijn.
    Ik geloof dat we hier genoeg bijstandstrekkers hebben die voor hun geld kunnen werken.

Je kunt wel klagen over Polen, maar zij zijn hier alleen omdat 'wij' de slechtbetaalde rotbaantjes bij boeren en in de kassen niet willen. Spreek de agrariers er op aan, zeg dat de lonen hoger moeten en de arbeidsomstandigheden beter en solliciteer dan zelf!