Ex-ambtenarenbaas Hollands Kroon heeft ander werk

• zondag 21 januari 2018
  • Categorie:
  • Voormalig gemeentesecretaris Arthur Cremers van Hollands Kroon heeft een andere baan.
    Hollands Kroon - De ex-ambtenarenbaas is werkzaam bij KokxDeVoogd, een organisatie-adviesbureau in Houten voor (semi-)overheden en maatschappelijke dienstverleners.

Cremers stapte ruim drie maanden geleden ’in goed overleg’ bij Hollands Kroon op.

Miljoenenoverschrijding

Dit gebeurde nadat een miljoenenoverschrijding aan het licht was gekomen bij de verbouwing van de gemeentehuizen De Ontmoeting en Het Kroondomein in Anna Paulowna.
    Kort na Cremers’ vertrek moest concern-controller Jolanda Verhoeks het veld bij de gemeente ruimen.

Wethouders

Ook wethouders Frits Westerkamp (Lada)en Theo Meskers (VVD) van Hollands Kroon stapten vanwege de affaire op.
    Noordhollands Dagblad

Leo Douma zei

Wat is de nieuwswaarde van dit bericht?? Vinden de inwoners van Hollands Kroon dit belangrijk om te weten?? Ik denk het niet!

Cremer’s in dienst van zijn netwerk clubleden van ex-Hollands Kroon.

Ondernemers en particulieren die grote problemen hebben met Hollands Kroon en dat zijn er nog al wat, zullen zich nu wel drie keer beraden om Advies buro Kokx De Voogd uit Houten in de arm te nemen om hen te laten verdedigen ivm. eventuele voorkennis en netwerking.