Theo Groot gekozen tot lijsttrekker voor CDA in Hollands Kroon

• maandag 13 november 2017
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - Theo Groot uit Wieringerwerf is tijdens de algemene ledenvergadering van het CDA Hollands Kroon unaniem gekozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018.

Groot volgt politiek leidster Elaine Vlaming uit Anna Paulowna op, die na zestien jaar stopt met het raadswerk.

Wethouder

Groot is momenteel wethouder van Hollands Kroon en zat eerder acht jaar in de gemeenteraad van Wieringermeer en twee jaar in die van Hollands Kroon.
    Thema van het CDA deze verkiezingscampagne is ruimte aan de samenleving.

Kandidatenlijst

De fractieleden Sjaak Vriend uit Nieuwe Niedorp, Jan-Willem van der Klugt uit Wieringerwaard en Reginald Visser uit Hippolytushoef staan op de nummers twee, drie en vier van de kandidatenlijst.
    Noordhollands Dagblad

Veel gluipiger als Theo Groot zijn er maar weinig. Landelijk hebben ze een gluipert als Sybrand Buma aan het hoofd staan, dus in Hollands Kroon kunnen ze niet achterblijven en hijsen ze Theo Groot op het schild. Pieter Omzigt, de enige deugende CDA'er is op een zijspoor gerangeerd door Buma en Rutte om toch vooral maar de onderste MH17 steen de onderste steen te laten, dit alles met behulp van de meest enge krant van Nederland, de NRC. Dan wordt er door deze smeerlappen ook nog gesproken over maatregelen nemen tegen "nepnieuws". Wie gaat er bepalen wat nepnieuws is of niet, de grootste leugenaar van Nederland Rutte?

Dekker zei

Na de verkiezingen zien we Meskers en ook Groot gewoon weer terug als wethouders.
    De politiek heeft geen enkele boodschap aan haar kiezers en zeker dat incompetente corrupte zooitje in Hollands Kroon niet.