Treurnismotie tegen Meskers haalt het niet

• dinsdag 3 oktober 2017
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - De voltallige oppositie in de gemeenteraad van Hollands Kroon heeft dinsdagavond een ’motie van treurnis’ ingediend tegen wethouder Theo Meskers (VVD).
    Mike Deutekom
    De voltallige oppositie in de gemeenteraad van Hollands Kroon heeft dinsdagavond een ’motie van treurnis’ ingediend tegen wethouder Theo Meskers (VVD). De motie haalde het niet omdat de coalitie van VVD, CDA, Senioren Hollands Kroon en Lada Meskers bleven steunen.
    Volgens de oppositiepartijen heeft het college van Hollands Kroon al meerdere jaren achter elkaar waarschuwingen van de accountant te licht opgenomen.
    Meskers, wethouder financiën, werd daarnaast onder meer verweten te laat en onvoldoende krachtig op te treden. Daarom werd tijdens de behandeling van de bestuursrapportage besloten een motie van treurnis tegen de wethouder in te dienen.
    Hoewel er bij coalitiepartij Lada ’enige sympathie’ bestond voor de motie, steunde de coalitie het voorstel niet.
    Noordhollands Dagblad

Sam Kooy zei

Uiteraard stemden VVD (clubgenoot) en CDA (meeloper) tegen het voorstel. Zoals verwacht - niet verrassend - was óók Senioren ..., als afgeleid (stief)broertje van de VVD, tegen. Dit gezamenlijk optreden lijkt een voorteken voor de benoeming van Nawijn als voorzitter van dezelfde eenheid per maart 2018. Prachtig voorbeeld hoe het bestuur van Hollandskroon in elkaars kont kruipt !

Het partijkartel heeft ook Hollands Kroon in zijn greep. De burgers van Hollands Kroon zijn de dupe. Met geld smijten, goed kantoor meubilair eruit, alles nieuw er weer in. En zo zijn er nog talloze voorbeelden te noemen van het met geld smijten in Hollands Kroon. Een mooie uitleg voor de kiezer, die ook bijna één op één van toepassing is op de verenigingen in Hollands Kroon, die hun machtiging van de kiezer grootschalig misbruiken: https://www.youtube.com/watch?v=gQBoK1ym4gY