Het RUD heeft nieuwe directeur

• donderdag 6 april 2017
  • Categorie:
  • HOLLANDS KROON – De heer Rob van Doorn is per 3 april 2017 door het bestuur van de Regionale Uitvoeringsdienst Noord-Holland Noord (RUD NHN) aangesteld als interim-directeur.

Rob van Doorn (Haarlem, 1954)
    De RUD NHN staat in 2017 voor het bepalen van een nieuwe koers en visie voor de komende jaren. Hierbij spelen outputgerichte financiering, inzet taken door deelnemers en Omgevingswet een belangrijke rol. De heer Van Doorn zal dit proces gaan begeleiden. Daarnaast richt hij zich op het verder professionaliseren van de RUD NHN.
    Rob van Doorn is interim-manager en projectleider geweest van grote fusies zoals van dertig brandweerorganisaties in de provincie Utrecht (de Veiligheidsregio Utrecht), de herindeling van gemeenten, zoals Oldambt in Groningen en Leudal in Limburg. Hij heeft onderzoek gedaan naar de fusie van Naarden, Muiden, Bussum en Weesp en naar de toekomst van de gemeenten in de kop van Noord-Holland (nu gemeente Hollands Kroon). De heer Van Doorn is directeur van BentoSpino BV. Hij heeft ruim twee decennia ervaring met complexe onderzoeks- en adviesopdrachten.

Hollands Kroon Actueel

Theo Moras zei

Wat moet zo'n zakkenvuller die niets anders dan kwaad op zijn geweten heeft en waar de burgers de dupe zijn geworden.

Bakker zei

Al vele jaren is het RUD, voorheen de Milieudienst, het verlengstuk van diverse politici met een dubbele agend, dat zal onder van Doorn echt niet veranderen.
    Wethouders zoals bijv. Fyko v.d.Laan en Lia Franken waren tevens voorzitter van de RUD.
    Onwelgevallige meldingen werden door dit soort dubieuze figuren als wethouder doorverwezen naar de RUD waar ze zelf, of hun vriendjes voorzitter van waren. Onnodig te zeggen dat het voor de burgers zinloos was te klagen over misstanden waar deze wethouders belangen hadden en daar zal helaas geen verandering in komen.

h.oldeboom zei

Outputgerichte financiering? Wat is dat bij een overheidsinstelling gericht op controle en handhaving?