VVD'ster: Grens dicht voor man uit Midden-Oosten

• vrijdag 10 februari 2017
  • Categorie: , ,
  •  Den Helder - Den Haag - De grenzen moeten dicht voor jonge mannen uit het Midden-Oosten. Dat zei VVD-Tweede Kamerlid Ybeltje Berckmoes uit Den Helder tegen radiozender BNR.

Volgens haar dreigt West-Europa een soort Eurabia te worden. „Het mengt voor geen meter", aldus Berckmoes over de verschillen in cultuur en geloof.

Door de enorme bevolkingsgroei daar komen jonge mannen uit Afrika en het Midden-Oosten hiernaartoe. Die migratie moet gewoon stoppen, zegt ze. „Daar moeten we onze grenzen goed tegen afschermen."

Ze onderkende dat ze met die uitspraak 'gedonder' zou krijgen, maar dat kan haar niet schelen.

Volgens VVD-fractievoorzitter Halbe Zijlstra verklaart deze mening waarom Berckmoes niet meer op de kandidatenlijst staat.

Noordhollands Dagblad

We hebben meer dan 2 miljoen moslims in ons land op de 17 miljoen inwoners, dus wat zeuren we toch steeds, er kunnen er nog veel meer bij, ruimte genoeg(op de overvolle) wegen en geld genoeg. Nog meer verzorgingshuizen sluiten, belastingen 10 a 20% omhoog om die "arme" Afrikaanse drommels die vrouw en kind in de steek hebben gelaten toch helpen met geld, huis, ziektekosten volledig vergoed(incl. tandbleken), eten, een bomgordeltje en 2x per jaar vakantie naar het ontvluchte vaderland als ze al niet bij hun 72 maagden vertoeven.

Ybeltje.....welkom bij de PVV!!!!!!!