Nederland is verkocht en verraden: Meerderheid Tweede Kamer stemt in met Oekraïneverdrag

• vrijdag 24 februari 2017
  • Categorie:
  • Negenentachtig Kamerleden maakten vanavond een lachertje van de Wet raadgevend referendum en de democratie. Een meerderheid van Kamerleden heeft ingestemd met het Oekraïneverdrag.

Miljoenen Nederlanders zien niets in een light-lidmaatschap van de mensenrechtenschendende, geldverslindende en -verspillende Poroshenko. Die willen geen toestroom van met in de Oekraïne bespoten illegale rotzooi bespoten producten. Die willen geen tweede, derde, vierde Griekenland waarvoor onze schatkist wordt leeggetrokken. Jammer dan. Gaat op termijn nu dus toch gebeuren.
    Ruttes belofte dat hij de nee-stemmers tegemoet zou komen, werd vanaf het begin al niet geloofd. Het was van meet af aan duidelijk dat deze zaak zou worden doorgedrukt. Als zelfs naar een pact van juristen dat de juridische onhaalbaarheid van Ruttes zogenaamde gebaar aan het volk aantoonde, terzijde worden geschoven, wat stelt onze rechterlijke macht en wat stellen wetten dan nog voor in ons land?
    De Eerste Kamer wacht tot na de verkiezingen met het bespreken van dit onderwerp. Dat zal niets veranderen. Verkocht.
    DDS

Bakker zei

Rutte, hij houdt niet van vrouwen, niet van mannen, hij houdt van liegen. Hij kan ook niet anders want het is een ziekelijke leugenaar en hij zou behandeld moeten worden aan zijn stoornis, maar met behulp van zijn politieke vrienden van PvdA, GL, D'66 en in mindere mate het CDA(dit keer dan niet in de 2e kamer) wordt het Nederlandse volk keer op keer op grote schaal belazerd.
    Volgens de peilingen wordt deze leugenaar beloond voor zijn gedrag, je moet het maar geloven. van de leugen media.

h.oldeboom zei

De NSB van de jaren van vlak voor de oorlog is helemaal terug van weggeweest. Eintritt im gross Deutschen Reich für alle Länder, ohne Krieg ereicht bis jetzt richtige Krieg und Elend kommen bald. Heil Untergang Europa!
    Marcheren en zingen maar jongens en meisjes met dank aan Uw volksvertegenwoordigers

Th Moras. zei

Pechtold D66, gaat toch akkoord met Associatieakkoord tussen de Europese Unie (EU) en Oekraïne.

Volgens Pechtold is het advies van het Nee Kamp mede gebaseerd op fabels en leugens, de SP, PVV, PvdD, CU en SGP zijn tegen.
    Het onbetrouwbare CDA stemde tegen in de Tweede Kamer, maar net als D66 na maanden huichelen voor het akkoord in de Eerste Kamer.
    Het is de partijen no opeens duidelijk dat het hun nooit om de inhoud is gegaan maar om leugens die mensen onnodig bang hebben gemaakt.
    Waarschijnlijk is D66 daar dan op het laatste moment achter gekomen en het CDA pas in de Eerste Kamer, een antwoord waar de nodige vraagtekens bijgezet kunnen worden.
    Hopelijk worden deze partijen er net als de VVD hier op 15 maart op afgerekend.

Bakker zei

We worden niet alleen verraden door de politiek maar de media doet er net zo hard aan mee.
    Wie de moeite heeft genomen de onzin van Tommy Wieringa te lezen in het N-H Dagblad van vrijdag 24 febr. zal zich verbaasd hebben over de leugen van dat heerschap over de bewering van Trump over de “aanslag” in Zweden, het is niet waar volgens deze aartsleugenaar. Wie de moeite heeft genomen de bewering van Trump te controleren heeft ontdekt dat er op dat moment heftige rellen in Zweden plaats vonden(zie link), dus waar Wieringa zijn wijsheid vandaan heeft is niet duidelijk, maar het blijft met modder gooien naar een Amerikaans President die in een paar weken al meer voor de Amerikanen heeft gedaan als moslim pleaser Obama in 8 jaar, alleen krijgen we al dat positieve nieuws niet te horen van de media. De media heeft alleen als doel het vernietigen(letterlijk en figuurlijk) van Trump en wat ze noemen, de populisten zoals Marine Le Pen en Wilders.

Hoe verontrustend het gesteld is met de geloofwaardigheid van de media bleek weer uit de cartoon van de Volkskrant die de Volendammers allemaal als Hitler heeft afgebeeld. Hoe diep kan de media nog zakken?