Kamer stemt in met alsnog ratificeren Oekraïneverdrag

• vrijdag 24 februari 2017
  • Categorie: , , , ,
  • Den Haag - Tijdens de stemming kreeg het verdrag de steun van 89 Tweede Kamerleden (PvdA, VVD, Groen Links en D66),

55 stemden tegen.

23 februari 2017  Maarten Back

Rutte, Pechtold, Klaver, Ascher en in het verleden Balkenende, de wil van het volk uitvoeren zoals behoort in een democratie?
    De onbetrouwbare boefjes lachen zich nu een ongeluk over zoveel vertrouwen van de bevolking in wat ze noemen, de democratie. Het lijken de beveiligers van Wilders wel die een loopje met de Nederlanders nemen.

Sam Kooy zei

Zo word je door jouw afgevaardigde belazerd. Dat is de manier om in maart 2017 op de partij te kiezen die jouw goed bedoelde en onderbouwde mening mee nam in haar tegenstem !

Het is bijzonder triest gesteld met de geloofwaardigheid van partijen als VVD, CDA, PvdA, GL en D'66. Buiten dat ze zelfverrijking als prioriteit hebben gesteld, liegen en bedriegen ze er lustig op los. Er blijft weinig te kiezen over als we ons landje van de ondergang willen redden, zeker als we mee laten wegen wat er de laatste dagen allemaal is uitgekomen over de beveiliging van Wilders. De "oude" politiek heeft al haar betrouwbaarheid verloren(voor zover die er al was)

Na 15 maart maar opnieuw in stemming brengen en vergeet vooral de rol van de VVD niet! Schoften zijn het! ALLEMAAL!