Alexander op de Weegh uit raad Hollands Kroon

• woensdag 11 januari 2017
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - ANNA PAULOWNA - VVD-raadslid Alexander op de Weegh trekt zich terug uit de fractie.

11-1-2017,

Hij vindt dat hij zijn directiefunctie bij Coöperatie Breedband Hollands Kroon lastig kan combineren met zijn rol als raadslid, nu de coöperatie bij de gemeente een subsidieaanvraag heeft ingediend.
    Deze organisatie zonder winstoogmerk zet zich in voor snel internet voor de buitengebieden in Hollands Kroon.

Noordhollands Dagblad

Sam Kooy zei

Ik kan mij voorstellen dat dát niet de reden is van zijn vertrek. Behoort tot de VVD kliek het college van Nawijn volgend en ondersteunend. En teveel steun eist immers altijd zijn tol ! De volgzamen !

Even lachen op deze morgen:

Zie: ONZE JAN IS MANAGER GEWORDEN op Youtube.

Joop en Jessica.

En dit slaat op bijna alle politici.

P.v.d.Munnik zei

Met het opstappen als raadslid van dhr. Op de Weegh wil de VVD de indruk wekken dat ze nog een heel klein beetje integer zijn, maar wie de politiek in HK volgt kan alleen maar tot de conclusie komen dat ook de VVD al jaren geen boodschap heeft aan de kiezer, met of zonder dhr. Op de Weegh. Natuurlijk zal het niets uitmaken als dhr. Op de Weegh opstapt om zogenaamd belangenverstrengeling te voorkomen, als rechtgeaarde VVD'ers steunen ze hem toch wel, raadslid of niet hij blijft tot de VVD sekte behoren en die laten elkaar niet in de steek, er moet tenslotte brood op de plank blijven komen. VVD en CDA maken al jaren de dienst uit, tegenwoordig mogen LADA en de Senioren opzitten en pootjes geven en moeten verder hun mond houden. Slechts dhr. Eichhorn van Groen Links heeft laten blijken naar de burgers te willen luisteren. De overige partijen hebben (nog) niet duidelijk kunnen maken wat hun standpunten zijn, maar meestal leggen ze het CDA en de VVD geen strobreed in de weg. Misschien dat de PvdA na het opstappen van v.d Laan de weg naar integriteit terug zal vinden, maar dat zal de tijd moeten uitwijzen.

"Gemeenten worstelen met boosheid van de bewoners", aldus de Telegraaf en de gemeentes snappen er helemaal niets van.

dat is precies het probleem, de bestuurders breken verkiezingsbelofte na verkiezingsbelofte, ze smijten met geld en als een armlastige oude opa een aangepaste rolstoel nodig dan weet een arrogante gemeentetrut te vertellen dat ze geen uitleg wil geven voor de camera en dat herhaalt ze tot vervelens aan toe. Gek toch dat burgers een pesthekel aan bestuurders en ambtenaren krijgen. HK is het schoolvoorbeeld van dergelijk ongepast gedrag.

VVD-raadslid Op de Weegh, directeur Co. Breedband HK, uit Raad Hollands Kroon!

Nu weten we zeker dat Hollands Kroon (de burgers) voor de kosten gaan opdraaien.

h.oldeboom zei

De huichelaar heeft zijn functie als raadslid gebruikt om baasje bij Breedband te worden en zorg gedragen voor een publiek-private samenwerking tussen Breedband en Hollands Kroon zodat waarschijnlijk de burger straks voor de kosten opdraait. En nu vindt het tijd geworden om op te stappen als raadslid vanwege belangenverstrengeling?
    Zo kennen wij de Verlakkers van Vrijheid en Dirigisme weer; ga maar gauw met CDA en PvdA in bed liggen zodat jullie onder het minnekozen geheimpjes uit kunnen wisselen en plannetjes bedenken de bevolking nog verder te beduvelen.
    Nooit weer VVD - denk aan de verkiezingen in maart 2017.