Motie van treurnis tegen burgemeester Nawijn aangenomen

• dinsdag 22 november 2016
  • Hollands Kroon - De motie van treurnis tegen burgemeester Nawijn is dinsdagavond aangenomen in de gemeenteraad van Hollands Kroon.

Door Hollands Kroon - 22-11-2016,

Dat gebeurde met 26 van de 28 aanwezige raadsleden. Meijer (SHK) en Wittink (Fractie Wittink) stemden tegen.
    Nawijn noemde na afloop van een raadsvergadering in een onderonsje twee inwoners van Wieringerwerf ’zure gekken’. Zijn microfoon bleek nog open te staan.
    Noordhollands Dagblad

P.v.d.Munnik zei

Dan is meteen duidelijk op welke partijen we in ieder geval NIET moeten stemmen.

Sam Kooy zei

Verschil van standpunten binnen Senioren ? Hoe zouden de vrienden van de VVD-club daar tegenaan kijken ? Lijkt mij dat Meijer en Wittink de grote winnaars zijn van een rechtgeaarde democratie zonder collegiale dwang.