Bezwaartermijn molen korter

• donderdag 21 juli 2016
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon -  Nieuwe Niedorp - De bezwaartermijn tegen een nieuwe windmolen aan de Terdiek in Nieuwe Niedorp blijkt voor omwonenden toch korter dan Hollands Kroon eerder meldde.
     Lydia Jasper

De gemeente stelde gisteren in deze krant dat maandag 18 juli de bezwaartermijn begon  voor de vergunning. Dat blijkt nu dinsdag 11 juli te zijn geweest. „De dag na verzending van het besluit is de bezwaarperiode in gegaan", aldus woordvoerder Noortje Slot.

„De verwarring is bij ons ontstaan doordat de ene keer de publicatiedatum geldt ende andere keer de verzenddatum. Wij gaan intern bespreken hoe we dit soort besluiten sneller op internet krijgen."

Noordhollands Dagblad

h.oldeboom zei

Als je de burger maar kan naaien.

"Wij gaan intern bespreken hoe we dit soort besluiten sneller op internet krijgen." aldus Noortje.

Zoiets moet intern besproken worden want het is een ontzettend moeilijk kwestie zo doet ons aller Noortje ons geloven.
    Voor een niet ambtenaar is het ontzettend simpel: zodra het besluit genomen is ermee op internet, kan diezelfde dag nog. Is dat nou zo moeilijk beste Noortje of gebruiken ze in Hollands Kroon nog postduiven?
    Waarom makkelijk doen als het ook ingewikkeld kan is de slogan van de ambtenaren, kost lekker veel tijd, dus dat is weer werkverschaffing en zo houden de ambtenaren zichzelf in stand.

Sam Kooy zei

t Is en blijft een zooitje bij Hollandskroon. Excuses van Noortje .........never heard of ............ Not done bij HK.

Sam Kooy zei

Noortje Slot:"er is verwarring bij ons...............etc.". Dit is geen verwarring maar een blunder van de eerste orde waardoor burgers de klos zijn. Dóór een ambtenaar en wel van Hollandskroon. Excuses, verontschuldigingen, bekennen die blunder te hebben veroorzaakt: Never in a time (!!!!!) in Hollandskroon