Aarde wordt groener door meer CO2

• zondag 1 mei 2016
  • Categorie: , ,
  • Te oordelen naar wat er in de wetenschappelijke literatuur verschijnt, beleven we thans een herwaardering van de rol van CO2: van een vreesaanjagend gas dat tot een verschrikkelijke opwarming van de aarde (eigenlijk atmosfeer) zou leiden, naar een mens– en natuurvriendelijk gas dat weinig invloed heeft op het klimaat en de aarde groener maakt.( Aanbevolen - Onderaan een prachtige video van Matt Ridley)

Gepost door Hans Labohm

Ooit nog iemand van *zure regen* gehoord?
    Nee, natuurlijk niet. Het was er NIET.

Hoort ooit nog wel iemand iets over fosfaten die hel en verdoemenis zou brengen over onze zeeën en oceanen?
    De visstand loopt nu al danig achteruit doordat o.a. de fosfaten uit de zeeën verdwijnen en daardoor veel plankton. Er gaan al stemmen op om de zeeën te bemesten met...........Fosfaten.

Met het klimaat precies hetzelfde, over een aantal jaren heeft niemand het meer over de opwarming van de aarde(die er al 20 jaar niet is) alleen nog maar over "klimaatverandering".
    Zo kunnen ze ongestraft de mensen bang blijven maken want er moeten natuurlijk extra belastingen worden geheven.

h.oldeboom zei

En hoort iemand nog over over die verschrikkelijke hurricanes die zouden losbarsten vanwege de opwarming?
    En horen wij nog iets over Peak Oil; de olie zou op dit moment toch aan het opraken zijn?

En dan het alom gebruikte El Nino. Alles krijgt hier de schuld van. Gister hoorde ik het weer: de droogte in Afrika komt door El Nino.
    Wateroverlast: El Nino, te koud: El Nino, te warm: El Nino.

Een soort zure regen.

En het klootjesvolk trapt er in.