Hollands Kroon negatief op TV over thuiszorg

• zaterdag 30 april 2016
  • Categorie: , ,

• Hollands Kroon - In het programma PAUW op  NOS 1 het onderwerp 'thuiszorg' in Hollands Kroon. Een duidelijke beeld hoe Hollands Kroon met zijn inwoners die thuiszorg nodig hebben omgaat. Schandalig!

Wethoudster Mary van Gent (Senioren partij) wilde voor het programma geen commentaar geven, zo werd in het programma vermeld.

___________________________________
    26 april 2016
    Hier kunt u het terugzien.
    __________________________________

De aankondiging van het TV programma:

Thuiszorg verdwijnt in Schagen en Hollandse Kroon

Per 1 mei verdwijnt de thuiszorg in de Noord Hollandse gemeenten Schagen en Hollandse Kroon. Deze gemeenten bezuinigen op lichte huishoudelijke zorg en dat betekent dat honderden mensen het zonder ondersteuning moeten redden. De ouderen voeren actie en proberen de gemeente op andere gedachten te brengen. Gedupeerden Tiny Takes, Ali van Duijn, Ton Meijer en Ada van der Vaat deden hun verhaal.

___________________________________

h.oldeboom zei

De vraag blijft overeind hoe het mogelijk is dat deze WMO wet, die bedoeld is enerzijds meer duidelijkheid te geven in het recht op hulp voor degenen die dat nodig hebben en anderzijds de bedoeling heeft uitwassen in diezelfde zorg weg te filteren c.q. de efficiĆ«ntie ervan te verbeteren, door lokale overheden zo uitgelegd wordt dat diezelfde overheden geld aan deze wet overhouden terwijl van rijkswege ook nog eens extra geld is uitgetrokken (€300.000.000) om de hardste kantjes van die wet weg te vijlen.
    Hebben de lieden in het HK bestuur (B&W/gemeenteraad) wel enige notie van de miserabele en stompzinnige indruk die zij maken op de bevolking of is het een test om te zien hoe ver zij kunnen gaan de bevolking murw te maken?

Kennelijk is er meer dan voldoende geld voor de opvang van nieuwe moslim gelukzoekers, maar geen geld meer voor onze ouderen.
    Hoe is het mogelijk dat de politici, een enkele positieve uitzondering daargelaten, hun eigen volk zo discrimineren?
    moslims gillen om het hardst als ze ook maar iets in de weg gelegd wordt of iets niet gratis krijgen en rennen naar de rechter en worden vaak door de D'66 rechters in het gelijk gesteld, maar de autochtoon mag van diezelfde rechters en niet te vergeten de politiek, verrekken.

De BESNEDELANDER gaat ALTIJD voor.

De PVV staat natuurlijk niet voor niets op bijna 40 zetels.

We zijn het zat!

Zie wat gister KUZU (DENK) deed in de tweede kamer;

Hij beschuldigde de heer van Rhoon van de PVV van het gebruik van kankerlijers/
    enz. enz. Maar deze tweets zijn van de besnederlanders.
    Hoezo lange arm van Ankara.

En waarom heeft de kamervoorzitter ARIB (zie ook de lange arm van Marokko) niet onmiddellijk gezegd tegen deze klikturk:
    EN NU STOPPEN HALVE GARE GEK?!
    Wat KUZU gister heeft gedaan is ongehoord!

Zelfs Powned heeft hem volledig in zijn hemd gezet en hij was er trots op dat hij ook voor TV kwam. Gelukkig hebben ze deze
    EBRUUMAR hater eruit gewipt. Maar let op: deze KUZU is een heel gevaarlijk mannetje.
    Volgende week vieren we (((onze vrijheid))). We moeten nu waakzaam zijn en niet verslappen. In 1938 wisten heel veel mensen niet precies waarom het ging maar dat kun je in 2016 niet meer zeggen.
    Als onze ouders dit hadden geweten dan was er al een burgeroorlog geweest. En hoe kan de 4e generatie zeggen: Het is onze leider? Hoe kan het dat het geschiedenisonderwijs van de scholen zijn gehaald? Ja juist door de besnederlanders. Die willen niet horen over de jodenvervolging, die willen alleen een gebedsruimte in de school. Kan het nog gekker.

We beginnen te verliezen.

Is Ebru al thuis?

Dankzij de klikturken zit ze in een Turkse gevangenis.
    Klikturken die hier inderdaad de 4e generatie zijn. Hoe is het mogelijk?

Sam Kooy zei

Voor de zoveelste keer ! Wat zijn dat voor lieden binnen de gemeente. Zijn dit letterlijk "wethouders"? Zijn dit letterlijk "raadsleden" die daaraan hun goedkeuring gaven ? Afbrakers en dictators. Geen goed woord kan ik meer bedenken voor dit tuig !

Hoeveel geld hield Hollands Kroon over van de zorg in 2014 en 2015 ?????