LADA in gespek met inwoners over vluchtelingen

• vrijdag 8 april 2016
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - Lada wil met de inwoners in gesprek over het vluchtelingenprobleem.

Persbericht

De plannen gepresenteerd door de werkgroep kleinschalige vluchtelingen opvang sluiten goed aan op de motie die LADA heeft ingebracht in het vluchtelingendebat. Daarin werd het college gevraagd met het COA in gesprek te gaan om in Hollands Kroon een pilot op te starten waarin dit mogelijk gemaakt wordt.

De LADA-fractie wil met de inwoners in gesprek over de het vluchtelingenprobleem en mogelijke kleinschalige opvang. De gele caravan gaat daarom weer op pad.

Zaterdag
    16 april van 11.00 – 12.30 in Winkelcentrum Molensluis
    in Anna Paulowna en

van 13.30 – 15.00 uur bij de Aldi in Hippolytushoef.

www.lada2010.nl

h.oldeboom zei

Er is helemaal geen vluchtelingen probleem; dat probleem komt pas als ze er zijn; bovendien zijn er weinig vluchtelingen onder de vluchtelingen en bellen ze het thuisland voortdurend hoe ver zij gekomen zijn en wat de kanseninschatting is voor de familie om hier ook naar toe te komen - het zijn VERKENNERS! Dat is het probleem BLADA, en niet anders.

H.Oldeboom, als je zoals waarschijnlijk de gehele fractie van LADA niet verder komt als kijken en luisteren naar de NOS en de rest van de manipulators, dan kunnen we niet verwachten dat de waarheid over de zogenaamde vluchtelingen tot ze door is gedrongen, het zijn net struisvogels.
    Zo langzamerhand weten de inwoners van Europa welk lot ons te wachten staat, echter de politiek en dan vooral de linkse rakkers, blijven geloven in een maakbare samenleving en weigeren de gevaren van de islam in te zien.
    Van Hitler werd gezegd dat hij krankzinnig was, maar Merkel en haar trawanten zijn minstens zo krankzinnig. Hitler wilde 1 Europa, Merkel en de rest van dat tuig willen de oorspronkelijke Europese bevolking vervangen door moslims en dat is vele malen erger.

Premier Erdogan. Moslimbroeder en megalomane sultan van Turkije. Wil het Ottomaanse rijk herstellen en wil daartoe onder andere Europa destabiliseren met miljoenen “vluchtelingen”. Probeert ook het Midden-Oosten te destabiliseren door ISIS en een huurlingenleger tegen Assad van SyriĆ« te steunen. Hij laat deze moordenaars veilig de grens met Turkije oversteken, koopt de gestolen olie van ze en levert op zijn beurt weer wapens en goederen aan de de terroristische groeperingen ISIS en Al Nusra (Al Qaida). Daarnaast bombardeert en vermoordt hij Koerdische burgers en levert wapens aan Azarbeidjan en stookt de haat tegen ArmeniĆ« op. Schoot een Russische straaljager uit de lucht in een poging om een oorlog tussen NAVO en Rusland te veroorzaken. Chanteert Europa met de vluchtelingen die hij zelf naar Europa laat gaan. De EUbureaucraten willen Turkije er graag bij hebben, ondanks, dat Turkije Cyprus illegaal heeft.
    Zie ook de zich ontrollende farce van de Duitse cartoonist die deze meneer met hulp van Angela Merkel gaat vervolgen. In Duitsland!

EEN VOLK DAT VOOR TIRANNEN ZWICHT HEEFT MEER DAN LIJF EN GOED TE VERLIEZEN.
    DAN DOOFT HET LICHT.

Onze ouders zouden dit nog eens mee moeten maken. Ze draaien zich om in hun graven.