In gesprek over vluchtelingen

• vrijdag 25 maart 2016
  • Hollands Kroon - Anna Paulowna - Niet eerder dan eind juni hakt de gemeenteraad van Hollands Kroon knopen door over de huisvesting van vluchtelingen in die gemeente.
     Raadsleden gaan in mei in Anna Paulowna, Wieringerwerf, Hippolytushoef en Nieuwe Niedorp met inwoners in gesprek over vluchtelingenopvang.

De locaties van deze bijeenkomsten worden later bekend gemaakt, evenals data en hoe inwoners zich kunnen aanmelden. De gemeente wil onder meer weten hoe inwoners over huisvesting van vluchtelingen denken en op welke wijze Hollands Kroon hieraan kan bijdragen.

NHD

Laten we nou eens stoppen om iedere migrant die uit is op al het lekkers van de westerse samenleving en als dank de mensen hier komen opblazen, VLUCHTELINGEN te noemen. Verreweg het grootste aandeel zijn geen vluchtelingen en de jonge kerels die hier naar toe komen moeten eens voor hun land gaan vechten ipv. hier in de watten gelegd te willen worden en vervolgens nooit meer een vinger zal uitsteken. Wel 3x per jaar op vakantie naar hun thuisland op onze kosten, hun thuisland wat ze zogenaamd zijn ontvlucht. Je moet als Europeaan wel heel erg naïef zijn om dat nog te blijven geloven, of je bent een fascist of linkse rakker die zijn daar onnozel genoeg voor.

Volgens mij moet er nog veel meer gebeuren willen de >>hollanders<< inzien dat het Ali Baba en de .... rovers zijn.

De laatste zin zou moeten zijn: De gemeente wil onder meer weten hoe de inwoners over huisvesting van vluchtelingen denken en op welke wijze Hollands Kroon dit zal weigeren.
    Het gaat NIET om huisvesting van vluchtelingen, het gaat om moslims die niet willen werken, een uitkering willen krijgen, hun regels aan de westerse samenleving op willen dringen, moskeeen op iedere hoek van de straat willen neerzetten met geld uit de Arabische wereld, vrouwen bespotten, homo's willen doden. Zie de aanslagen afgelopen week in onze achtertuin.
    Hoe blind zijn de meeste mensen. Er bestaat geen multiculturele samenleving. Dit is totale overheersing.

En ja, de ECHTE vluchteling is welkom maar dan hebben we het over Chilenen, Argentijnen, Vietnamezen; maar hier hebben we ook geen problemen mee. Ze hebben allemaal werk doen mee met onze samenleving enz. enz. enz.

Ons belastinggeld wordt gebruikt om bommen te gooien in opdracht van onze politici op Syrië. Om niet om te komen vluchten velen die in die gebieden wonen. Dan is het ook niet vreemd dat er "aanslagen" plaatsvinden in Europa. Helaas op onschuldige burgers, net zoals de Westerse bommen terecht komen op onschuldige burgers. Ik zie hier veel "schaap" reacties, opgehitst door mean stream media propaganda. Ga jezelf eens verdiepen aan wie er veel geld verdient aan die oorlogen die worden gevoerd, en ga daar je agresssie op bot vieren, als dat massaal gebeurd komt het misschien nog eens tot een leefbare wereld.

Dekker zei

"Onze koning Willenm Alexander gaat ondanks de door moslimterroristen gepleegde aanslagen in Brussel op bezoek bij de moslims in de Haagse Schilderswijk, dus op bezoek bij andersgelovige, vrouwen en homo's hatende moslims, kan het nog gekker?
    "Onze Minister President wenst de moslims een goed Suikerfeest maar vindt het niet nodig zijn eigen autochtone landgenoten een Gelukkig Kersfeest of Fijne Paasdagen te wensen bang als hij is om de moslims tegen de haren in te strijken.
    Angela Merkel maakt geheime afspraken met Erdogan om veel meer Turken op te nemen dan we nu al weten en zodoende heel Europa te ontregelen. Door Schengen zullen alle migranten vrij kunnen reizen en er zullen zodoende ook hele hordes naar Nederland komen, nog bovenop de migranten die zich uitgeven als vluchteling, om in Nederland van de uitkeringen misbruik te komen maken. Onze verzorgingsstaat loop op zijn laatste benen, ook onze pensioenen voor wie er nog aan twijfelt.

Merkel en de rest van de tirannen waaronder Rutte, bepalen het beleid zonder ook maar enigszins rekening met mening van de inwoners van de EU te houden. De mening van het volk telt niet meer. Er zijn meer van die periodes geweest, bijv. 1914-1918 en 1940-1945 waarin krankzinnigen heel Europa en de hele wereld in vuur en vlam zetten, Merkel is het schoolvoorbeeld van een krankzinnige die uitvoert wat zij in haar zieke hoofd heeft, daarbij geholpen door idioten als Rutte, Hollande, enz.
    We kunnen van lokale politici, bang als ze zijn voor hun overbetaalde baantjes, niet verwachten dat ze tegen het beleid van de EU tirannen in zullen gaan, dus kunnen we concluderen dat er al lang geen sprake meer is van democratie, wel van misdadige praktijken van de regeringsleiders en hun volgelingen.

Dekker zei

Anoniem 4, het probleem zijn niet wij maar de islam. Soennieten en Sjiieten die elkaar naar het leven staan en bovendien hebben beide geloofsgroepen dan weer gezamenlijk een afschuwelijke hekel aan anders- of niet gelovigen.
    We hebben als Westerse Wereld inderdaad niets te zoeken in die zandbak en bommen gooien moeten we helemaal niet doen. Beter zou zijn om een hek te zetten om de hele moslimwereld en het ze zelf te laten uitzoeken, geen migranten meer naar Europa, dus ook geen aanslagen meer.
    Wie er aan verdienen? De grootverdiener is Amerika met zijn grote wapenindustrie, 10x groter als die van Rusland. Amerika heeft de lont in het kruitvat gestoken door Irak binnen te vallen, daarna Libië en de rest van de zandbak en als het aan Amerika met moslim President Obama, geholpen door de anti democraten van de EU, ligt dan hebben we eerdaags oorlog met Rusland.
    De media, met de NOS voorop, hadden het in hun misplaatste enthousiasme over de Arabische Lente, ze verdraaiden het nieuws zoals het ze het beste uitkwam en spelen zodoende een zeer kwalijke rol in de misleidende berichtgeving. De berichtgeving is al vele jaren in handen van (extreem) links, dag in dag uit worden we voor het lapje gehouden, 3/4 van de bevolking heeft het niet eens in de gaten.

Sam Kooy zei

Ach toch. De gemeente Hollandskroon wil weten etc........... Dat weten ze allang al. Natuurlik is een ieder tegen. Wij willen onze eigen cultuur en taal behouden. Wij willen niet de gehele dag tegen hoofddoekjes en gesluierden aankijken. De inwoners van de gemeenten - dus in het bijzonder in de Noordkop - worden gedwongen met de beslissingen van BenW mee te gaan. Ook de raadsleden zijn van het soort meelopers dat zich profileert bij de vele voorstellen van de dames en heren burgemeester en wethouders.