Medewerkers Hollands Kroon lossen klachten zelf op

• vrijdag 12 februari 2016
  • Categorie:
  • Hollands KroonDe gemeente Hollands Kroon werkt continu aan het verbeteren van haar dienstverlening. Vandaar dat we klachten, opmerkingen en tips altijd serieus nemen. We willen graag dat onze medewerkers er van leren en samen met u tot een goede oplossing komen.

Daarom hebben wij de wijze waarop we klachten afhandelen daarop ingericht. Niet de klachtencoördinator gaat uw klacht oplossen, maar de betrokken medewerker gaat proberen om er met u uit te komen. De klachtencoördinator houdt op de achtergrond wel het proces en de afhandelingstermijn in de gaten. Mocht het niet lukken om er samen uit te komen dan start het formele traject.

Vragen of feedback?

Wilt u meer weten over onze klachtenregeling lees dan verder op onze website. Heeft u nog vragen of feedback dan horen wij het graag. U kunt ons bereiken via het contactformulier of telefonisch op 088-321 5000.

Verder naar

Gemeente Hollands Kroon

Hoe denken de "thuis werkende" ambtenaren klachten van inwoners te gaan oplossen, het sturen van een mailtje of briefje?
    Al jaren wordt er gezegd door de ambtenarij dat als er een probleem is de bewoners naar maar de rechter moeten stappen. Het is nog nooit anders geweest en het zal nooit anders worden in Hollands Kroon, de bewoners moeten het zelf maar oplossen, al of niet via de rechter en dat is er met het schrappen van 80% van de regels of wetten alleen maar slechter op geworden.

Sam Kooy zei

Op deze misselijk makende wijze probeert het gemeentebestuur van hun politieke onwil nog iets te maken.

De slager keurt zijn eigen vlees; ook al decennia verboden maar ambtenaren staan boven de wet - nee, zij zijn de wet en passen die aan als het zo uitkomt. En de gemeenteraad? Die sliep door.

Betuttelzucht en dwarsbomerij maar de bewoners bemoeizucht
    Mense kunnen zelf wel beslissen wat ze doen.en.willen.
    We zijn geen.kleine kinderen.
    Hou op met mensen dingen Door de strot te Douwen.
    Strontvervelend

"Medewerkers in Hollands Kroon lossen klachten zelf op".

Is het niet hilarisch dat een gemeente waar werkelijk helemaal niets goed (geregeld) is zulke onzin weet te verkondigen?
    In Hollands Kroon zijn de ambtenaren het probleem en dan gaan diezelfde ambtenaren de problemen oplossen? Hoe verzin je het.
    Een ding is zeker, humor kan je dat stelletje nitwits niet ontzeggen.

De Hoger opgeleide ambtenaar vangen het salaris, en lager geschoolde ambtenaar met een mager loontje maar wel met verstand moeten de vuile was opknappen bij Hollands Kroon. Dit omdat de hoger opgeleide klachtencoördinatie team de menselijke kennis niet in pacht hebben. Of te wel ‘ONGESCHIKT’ zijn voor deze functie,zoals er meerdere daar rondlopen.
    Als de hoger opgeleide ambtenaar toch al thuis zitten te werken ? kunnen zij maar beter voor altijd thuis blijven want zijn dan toch al overbodig omdat hun onderdanen het werk doen.Dit scheelt Hollands Kroon weer een boel geld wat ze hard nodig hebben. En dat noem ik nog eens verbeteringen om van te leren!
    Mocht dit niet lukken zoals te lezen valt, dan start Hollands Kroon opnieuw maar dan het formele traject op, en roept haar werkelijke kanjers weer van huis om te kijken of zij nog wat kunnen toevoegen aan de schrijnende zaken.
    Dit traject was al weer 2 jaar geleden ingezet zoals boven te lezen valt, maar weten nu wat het effect hierop is geweest. Allemaal terug te vinden in het ‘ARCHIEF ‘ van JAS.
    Er zijn allemaal problemen, rechtszaken en schade claims richting Hollands Kroon en dit word alleen maar harder en erger.
    Of is soms het luik van de klachten balie nu ook al gesloten en de klachten medewerkers met een BURN-OUT weer naar huis gestuurd. Of misschien ook wel gevlucht zijn net zoals hun collega`s ?
    Hierdoor onderscheid Hollands Kroon zich wel als modernste gemeente van Nederland.
    Een geweldig gevoel voor burgemeester J.Nawijn bij TV Nederland.
    Heb een gevoel dat de inwoners daar anders over denken.