LADA: Onaanvaadbaar besloten vergadering over herinrichting raadzaal.

• vrijdag 19 februari 2016
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - LADA ziet geen enkele reden om het voorstel over de definitieve keuze van de herinrichting van de raadzaal niet openbaar te behandelen.

_________________________________________________________________________

PERSBERICHT

Voor de raadsvergadering van donderdag 25 februari staan slechts agendapunten voor besluitvorming op de agenda.

De griffie heeft een voorstel naar het presidium verzonden waarin de voorzitter voorstelt om na afloop van genoemde vergadering in beslotenheid verder te vergaderen om te komen tot een definitieve keuze van de herinrichting van de raadzaal.

Voor LADA onaanvaardbaar. Er is geen enkele reden om dit voorstel niet openbaar te behandelen.

www.lada2010.nl

_________________________________________________________________________

Als er geheime beslissingen genomen moeten worden is het zeker dat er gefraudeerd gaat worden, ander kan het openbaar.
    Eng stelletje bestuurders in Hollands Kroon, eigenlijk is het een normale gang van zaken geworden in Nederland.

Sam Kooy zei

Waar is het agendapunt terzake van de verloren € 128.000 voor een nieuwe brandbluswagen ? Ook al onder de mat ? Dus oplossen na ruggespraak met de raadsleden die tóch al achter BenW aanhobbelen ? Wiens kop gaat er achter gesloten deuren vallen ? Ach, 't is toch Hollandskroon ! Dat is genoegzaam bekend.

Een agendapunt is niet noodzakelijk, dat wordt onderling wel even bekokstoofd. De ambtenaar die de kolossale fout heeft gemaakt krijgt promotie onder de voorwaarde dat hij of zij verder zijn of haar kaken stijf op elkaar zal houden.
    Op naar de volgende blunder op kosten van de gemeenschap.