Bezettingsactie gemeentehuis Anna Paulowna krijgt staartje

• zondag 21 februari 2016

• Hollands Kroon - ANNA PAULOWNA - Er komt een politiek staartje aan de bezetting van het gemeentehuis in Hollands Kroon door ruim dertig actievoerders van TSN Thuiszorg, FNV en SP.

Door Martijn Gijsbertsen - 20-2-2016,
    Voordat de politie de actie in De Ontmoeting in Anna Paulowna op last van burgemeester Jaap Nawijn beëindigde, hebben drie raadsleden de protestanten beloofd het afschaffen van de lichte huishoudelijke hulp opnieuw aan de kaak te zullen stellen.
    Het gaat om Johan Paul de Groot (ChristenUnie), Jan Steven van Dijk (PvdA) en Jan Eichhorn (GroenLinks).
    Verkeerd
    Wij gaan ons uiterste best doen de gemeenteraad ervan te overtuigen dat dit een hele verkeerde beslissing is’’, aldus De Groot.
    Een - besloten - informatiemarkt over thuiszorg morgenavond en de raadsvergadering donderdagavond worden aangegrepen om de politiek op andere gedachten te brengen.
    De Groot: ,,Niet alleen verliezen honderden mensen die niet voor niets thuiszorg hebben hulp, ook staan er veel banen van inwoners op het spel. Het is begrijpelijk dat daar aandacht voor wordt gevraagd.’’
    Het aangekondigde debat dat buiten zou worden gehouden vond door de kou geen doorgang.
    Ook besloten de actievoerders, ondanks eerdere plannen, niet in tenten en een camper voor het gemeentehuis te overnachten.
    Steunbetuigingen
    Wel zijn zaterdag in winkelcentrum Molensluis folders uitgedeeld aan en steunbetuigingen opgehaald van winkelend publiek.
    Verder werd de camper als mobiel actiecentrum voor het huis van zorgwethouder Mary van Gent (Senioren Hollands Kroon) geparkeerd.
    De protestanten zinnen op nieuwe acties en zullen sowieso donderdag tijdens de raadsvergadering van zich laten horen.
    NHD

Vreemd dat de Senioren partij zich niet verzette of van zich liet horen; zijn die nu echt zo debiel dat deze wezenlijke belangen, die specifiek hun doelgroep zou treffen, aan hun 'inzicht' voorbij gaan?

Anoniem, het is niet zo vreemd dat de Senioren Partij niets van zich laat horen, alleen de PVV neemt het in Nederland nog op voor de autochtone bewoners, de rest van alle partijen rolt de rode loper uit voor de moslims en vergeten onze oudjes en chronisch zieken.
    Zelfs het dragen van een ludieke varkensmuts is al strafbaar geworden en zorgt er voor dat de personen in kwestie afgevoerd werden door overijverige agenten die op die manier hun promotie willen bespoedigen.
    Zo ging het in de oorlog ook met de Joden die door overijverige Nederlandse agenten opgespoord konden worden zodat ze vergast konden worden in het land van Merkel.

Het goede nieuws: 1 bedrijf is reeds vannacht uitverkocht voor wat betreft de varkenspetjes.

De overijverige agent gaat vervolgd worden wegens een belachelijk argument om deze mijnheer aan te houden? Een Officier van justitie moet er aan te pas komen om een oordeel te vellen! Vrijlaten die man met zijn varkenspetje.

Een stuk of 15 *politieagenten* hebben deze man aangehouden en in een bus afgevoerd.

Wat kost dit allemaal deze flauwekul om de moslim te ontzien!?

Iedereen nu varkenssloffen kopen en op je schoenen plakken!