Windmolen op hol geslagen in Zeeland

• dinsdag 5 januari 2016
  • In het Zeeuwse dorp Ritthem bij Vlissingen is een windturbine op hol geslagen. De wegen in de directe omgeving zijn afgesloten.
    De rem die ervoor moet zorgen dat de wieken bij harde wind niet te hard draaien, werkt niet meer. Dat hebben de lokale hulpdiensten in Zeeland bekendgemaakt.
    De turbine kan niet worden stopgezet. Er zijn monteurs aanwezig maar die kunnen niet bij de windmolen komen.
    Het kan lang duren tot de windmolen weer onder controle is. Volgens de hulpdiensten kan de molen omvallen of kunnen de wieken afbreken. In een straal van vijftig meer is het gebied afgezet. Bedrijven in de buurt zijn geïnformeerd. Ook is een spoorlijn langs de windturbine gesloten.
    Het Nieuwsblad

Jammer dat het maar 1 windmolen is die op hol is geslagen.

Johann zei

De milieumaffia was al jaren geleden op hol geslagen en niet meer te stoppen. Daardoor mogen wij in de toekomst bloeden en 60 miljard ophoesten om een fatamorgana te verwezenlijken.Vooral de betonlobby spint garen door deze verdwazing.

Het zegt veel, zo niet alles dat de politiek er gewoon mee door gaat ondanks de smeerlapperij van het bedrog dat steeds meer boven tafel komt. Precies zo is het gesteld met de oeverloze stroom migranten die en passant onderweg zo hier en daar nog een paar vrouwen aanranden voordat ze om huis en geld beginnen te schreeuwen. De bevolking heeft er genoeg van maar de corrupte politici gaan er gewoon mee door. Is er al een land dat luistert naar de bevolking zoals nu met Polen of Hongarije het geval is dan heet het opeens een fascistisch land te zijn volgens de EU bollebozen in Brussel, bijgestaan door het rapaille in Den Haag.