2 febr.: 'Grote Sloot 158' in Uitzending Kanniewaarzijn

• woensdag 27 januari 2016
  • Categorie: , ,
  • Schagen - Sint Maartensbrug - Uitzending Kanniewaarzijn  met   'Grote Sloot 158' op dinsdag 2 februari om 22.25 uur op NPO 1

'Grote Sloot 158'  in

Kanniewaarzijn

dinsdag 2 februari  om 22.25 uur

NPO1

h.oldeboom zei

Grote Sloot 158 is symptomatisch voor het bestuur en rechtspraak in Nederland; Nederland is volkomen corrupt doordat de bevolking zich al decennia lang 'voorzichtig' laat beschijten door bestuurders en rechtsprekers doordat, als zij de stront van hun gezichten hebben weggeveegd, zeggen en denken dat het van een toevallig overvliegende meeuw kwam. EN DAAAAR kunnen wij niets aan doen - op naar de volgende meeuw!

De uitzending gezien en het is een schande dat zoiets bepaald kan worden door een stel corrupte politici waarvan er een nog eenzelfde molen heeft ook.
    De vertegenwoordiger van de SP had een slap verhaal en wist duidelijk niet waar hij het over had.
    Ongelooflijk dat een dergelijke zwetser een kapitaal verdient als "volksvertegenwoordiger".

Maar waarom werd de naam V.D. VEEK NIET GENOEMD?
    Is volgens mij essentieel.

Kijk, wij wonen allemaal in de buurt, wij weten wel om wie het gaat maar in Holland hebben ze geen idee en nu nog niet.

V.D. VEEK IS EEN VRIENDJE VAN BERNARD SCHUIJT EN IS WETHOUDER IN DE GEMEENTE SCHAGEN EN HEEFT OOK EEN ILLEGALE MOLEN.

Ik wil niet een goede stuurman die aan de wal staat zijn maar de kern zit hem in de corrupte bestuurders. En dan mogen ze bij naam en toenaam benoemd worden.

Ik hoop desondanks dat dit iets oplevert.