COLUMN: Hollands Kroon en 800 asielzoekers......

• zaterdag 9 januari 2016
  • Categorie: , ,

• Hollands Kroon -  1000 teveel, 800 asielzoekers  plus 400 vluchtelingen met een verblijfsvergunning klinkt anders. Vooral als het een positief effect heeft volgens de bestuurders van Hollands Kroon. Hoezo positief effect en voor wie.......

Een asielzoeker (migrant) kost volgens de officiële cijfers minimaal €30.000,00 per jaar, er circuleren bedragen van €40.000,00 per jaar.
    Gaan we uit van het laagste bedrag, dus €30.000,00, dan bedragen de kosten voor de inwoners van Hollands Kroon minimaal €24.000.000,00.
    Hollands Kroon zegt er maximaal 800 op te nemen (onofficieel zullen het er wel meer worden want de politiek doet niet anders als een loopje met de waarheid nemen), dus met de 40.000 inwoners van Hollands Kroon is dat minimaal €600,00 per hoofd, dat geldt ook voor bejaarden die nu in hun eigen ontlasting moeten liggen omdat er geen geld voor is. Een gezinnetje met 2 kinderen is dus minimaal €2400,00 PER JAAR kwijt vanwege de ons opgedrongen hulp aan asielzoekers, waarvan bekend is dat het overgrote deel niet uit oorlogsgebieden afkomstig is en 90% jonge mannen zijn, allemaal met geld en een peperdure telefoon (hoe is het mogelijk, hebben de achtergebleven vouwen en kinderen geen geld of telefoon nodig?).

U zult kunnen aanvoeren dat het COA dat  immense bedrag grotendeels aan de Gemeente terug betaalt, echter het COA wordt weer betaald door de overheid uit belastinggeld en dat belastinggeld wordt weer opgebracht door...U.
    Aangezien het overgrote deel van deze migranten bestaan uit jonge (oversekste- cultuur) mannen, staat de inwoners van H.K en dan vooral de vrouwen, een hoop ellende te wachten. Op steun van de politie hoeft u niet te rekenen want die zullen druk bezig zijn met de ruzies in datzelfde opvangkamp en bovendien is het politieapparaat tegenwoordig niet eens meer bij machte een doodgewone burenruzie op te lossen.

Weliswaar beweert de politiek en de linkse gutmensch dat het merendeel van de migranten bestaat uit hoog opgeleiden zoals, artsen, chirurgen, ingenieurs, astronauten en noem maar een dwarsstraat op, maar dat geldt dan ook voor de Noord Afrikanen en Syriërs die in de Duitse steden te keer zijn gegaan en daar honderden vrouwen hebben beroofd en aangerand.

Voor meer informatie die u nooit via de politiek en/of de reguliere media te horen of lezen krijgt:

STERK STAALTJE VLUCHTELINGEN PROPAGANDA ZOALS WE DEGELIJKS (DOOR DE NOS) OVER ONS HEEN GESTORT KRIJGEN: http://fenixx.org/2016/01/08/sterk-staaltje-pro-vluchtelingen-propaganda/

Dit is slechts een klein deel van de alarmerende berichtgeving over de ellende die ons in Hollands Kroon, maar eigenlijk in geheel Nederland, te wachten staat, met dank aan de linkse gutmensch en de politiek.

Een meeschrijver uit Hollands Kroon

de politiek.

Duitse overheden censureren bewust de waarheid

09-01-2016, 13:22
     Tags: Duitsland, keulen

” BILD onthult wat de Duitse autoriteiten onder de pet houden, en waarom de politie lang niet altijd de hele waarheid vertelt.

Een politieagent uit Frankfurt verklaart: “Dossiers van misdrijven die worden gepleegd door daders met een buitenlandse afkomst die terecht komen bij onze balie worden onmiddellijk terzijde geschoven. Er zijn strikte instructies van de politietop om geen melding te maken van misdrijven die worden gepleegd door vluchtelingen. Alleen als het gaat om directe verzoeken van de media kan het worden gemeld.”

De woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken in de deelstaat Hessen geeft toe dat “de leiding van de persafdeling wordt geadviseerd voorzichtig te zijn met het benoemen van vluchtelingen omdat extreem-rechts het anders kan misbruiken om selectief sentimenten op te stoken tegen hen die bescherming zoeken.”

Ook in Nordrhein-Westfalen kent men dezelfde instructies: incidenten in en om asielzoekerscentra mogen niet worden gemeld, tenzij het azc is aangevallen door neo-nazi’s. Ook in andere deelstaten kent men deze instructies.

In 2015 waren er volgens de minister van Binnenlandse Zaken in deelstaat Saxen maarliefst “1006 aanvallen en misdaden tegen de menselijke vrijheid in asielzoekerscentra, inclusief elf gevallen van doodslag of moord.”

Slechts drie(!) van deze misdaden zijn ook bekend gemaakt. Acht gevallen van seksueel misbruik en verkrachting, waarbij voor een deel kinderen slachtoffer werden, verdwenen in de doofpot.

Bij moord en doodslag (in asielzoekerscentra) wordt uitermate voorzichtig omgegaan met de beschikbare informatie “vanwege bepaalde indentificatierisico’s” en wordt vermelding “volgens afspraak met het OM ernstig beperkt of volledig genegeerd.” ”

U las nieuwe feiten over het politiek-correcte leugenachtige bestuur in Duitsland. U las dus niet van Kafka. Of van Orwell. Maar gewoon iets dat gebeurt in Duitsland anno 2016. Een open democratische rechtstaat met een grondwet.

Samenvatting: de Duitse politie moet op last van de overheid zo weinig mogelijk melding maken van misdaden waarbij vluchtelingen zijn betrokken. Ook als het gaat om zeer ernstige misdaden als moord en verkrachting in alsielzoekerscentra, met zelfs kinderen als slachtoffer, moet alles zo veel mogelijk onder de pet worden gehouden. En alleen al in de deelstaat Saxen werden in 2015 in azc’s meer dan 1000 misdaden gepleegd, die vrijwel allemaal (bewust) onder de politiepet werden gehouden.

Als u Duitser bent geldt vanaf heden: de vraag is niet of u paranoïde bent, de vraag is of u paranoïde genoeg bent.

Bert Brussen
    ThePostOnline-CEO: Bert Brussen (1975, Veluwe) schrijft sinds hij het.

Zou het in Nederland anders zijn denkt u met Pinokkio als Mp.?

Het lezen meer dan waard: een Marokkaan die de islam fileert.

In Keulen vuurden de moslims vuurwapens af en het is een wonder dat er niemand bij omgekomen is.
    Natuurlijk zal dat verzwegen worden door onze politici en de leugenachtige media, maar wie twijfelt kan naar de volgende filmopnames kijken. https://ejbron.wordpress.com/2016/01/10/schokkende-video-migranten-vuren-wapens-af-tijdens-oudejaarsnacht-in-berlijn/

Gemeente Hollands Kroon, weet waar u aan begint en mocht het fout lopen dan bent U verantwoordelijk.

Ivm. de leugens van politiek en politie en hun intentie alles onder de pet te willen houden, ja ook in ons landje, is het verstandiger vanwege sancties anoniem te blijven.