Dorpsraad van Petten treedt af

• woensdag 11 november 2015
  • PETTEN - Het voltallige bestuur van de Dorpsraad Petten is dinsdagavond afgetreden.

Door Harry de Jong
    In december wordt een buitengewone algemene ledenvergadering gehouden waarin duidelijk moet worden hoe het nu verder moet met de raad.
    Het bestuur en de leden van de dorpsraad voelen zich in de besluitvorming over vluchtelingenopvang in Huis ter Duin niet serieus genomen door diverse gemeenteraadsfracties.
    Vooral het verwijt dat is ingespeeld op ’onderbuikgevoelens’ door in het dorp een peiling te houden over de opvang, steekt het bestuur.
    NHD

Reageren

Integriteit bij bestuurders is tegenwoordig een zeldzaamheid, deze dorpsraad kan trots op zichzelf zijn dat ze de belangen van Petten liet prevaleren.
    Er zijn helaas nog altijd mensen die hun onnozele kop in het zand blijven steken.

Een korte bloemlezing van de islamitische cultuurverrijking anno 2015:

‘Karlsruhe: buitenlanders slaan op vrouwen in’; ‘Dodelijke ruzie in AZC Wismar’; ‘Pool en Maliër verkrachten 27 jarige’; ‘7 jaar gevangenisstraf voor Kosovaarse messenmoordenaar’; ‘Minderjarige ‘vluchtelingen’ in Bremen vormen dievenbendes’; ‘Irakees steekt AZC in de brand’; ‘Grote hoeveelheid drugs in AZC Greifswald gevonden’; ‘Criminele jongeren uit Marokko en Algerije terroriseren binnenstad van Flensburg’; ‘Bomaanslag door salafisten in Hessen verijdeld’; ‘Vluchtelingen trekken bewapend met knuppels door Harburg’; ‘Geen sigaretten? Scholier in München bijna doodgereden door ‘zuidelijken’’; ‘Afghaan steekt medescholier in Hamburg neer’; ‘Mensen met donkere huidskleur overvallen bejaarden in Karlsruhe’; ‘Schiet- en steekpartijen bij Turkse bendeoorlog in Mannheim’; ‘Een kwart van moslims in Duitsland bereidt tot geweld tegen andersdenkenden’; ‘Schoolkinderen door asielzoekers lastig gevallen en mishandeld’; ‘Asielzoeker probeert 14 jarige te verkrachten’; ‘Irakees verkracht 17 jarig ‘toevalsslachtoffer’’; ‘Groepsverkrachting door Afghanen nauwkeurig gepland’; ‘Somalische asielzoeker probeert na inbraak vrouw te verkrachten’; ‘Asielzoekers organiseren drugshandel München’; ‘Asielzoekers Solingen verkopen drugs aan scholieren’; ‘Tien vluchtelingen achtervolgen en mishandelen Freiburger’; ‘Zuiderlingen mishandelen en beroven man in Wuppertal’; ‘Brutale aanval van Tunesiërs in Bautzen’; ‘Zuidoost-Europeanen slaan rolstoelrijder in elkaar’; ‘Buitenlanders plegen brandaanslag op Hamburger Morgenpost’; ‘Roofoverval in Herford: Niet alle asielzoekers zijn dankbaar’; ‘Gieβen: buspassagiers zijn bang voor relschoppende asielzoekers’; ‘Haan: Zuiderlingen beroven 57-jarige man met rollator’;

Nog niet overtuigd? Gaan we gewoon nog even verder:

Vervolg:
    Een korte bloemlezing van de islamitische cultuurverrijking anno 2015:

‘Görlitz: 7,5 jaar gevangenis voor verkrachter Özgür B.’; ‘Jeugdige ‘vluchtelingen’ vallen begeleiders met messen aan’; ‘Suhl: Jonge moeder door Afrikanen overvallen, beroofd en mishandeld’; ‘Brutale roofoverval in heren door ‘Zuiderlingen’’; ‘Berlijn: Aanval op de politie vanuit door ‘vluchtelingen’ bezette school’; ‘Zwaargewonde na roofoverval door asielzoeker in Dortmund’; ‘Marokkaan mishandelt lerares in Meiβen en probeert haar te verkrachten’; ‘Bijna 8 jaar gevangenis voor ‘Duitse’ Ghanees vanwege ernstige mensenhandel, uitbuiting, bijzonder ernstig bedrog en seksuele dwang’; ‘Freiburg: Politie bestormt drugshandelplaats in AZC’; ‘Opnieuw brandstichting in woning door dronken asielzoeker’; ‘Dode na ruzie tussen Afrikanen’; ’11 jarige Algerijn breekt in camper in Hamburg in’; ‘Bremen: 15 jarige Marokkaan gearresteerd wegens vernieling, mishandeling en diefstal’; ’16 jarige ‘donker getinte man’ overvalt bejaarde vrouw in Bremen’; ‘Irakees veroordeelt wegens verkrachting scholier’; ‘Plauen: 5 jaar gevangenis voor Pakistaanse verkrachter’; ‘Zes ‘zuiderlingen’ slaan 25 jarige in coma’; ‘Slachtoffer mishandeling overleden’; ‘Verijdelde aanslag: Bom van islamisten was met spijkers gevuld’; ‘’Zuiderlingen vallen bewaker met mes aan’; ‘Stuttgart: Syriër gearresteerd na aanranding’; ‘Heilbronn: Politie na verkrachting op zoek naar ‘zuiderling’ ‘Zuiderlingen plegen roofoverval in Oberhausen’; ‘Straatroof in Kassel door Noord Afrikanen’; ‘Hannover: Schietpartij onder Afghanen’; ‘Asielzoekers spuiten hakenkruis en vallen politie aan’; ‘Grafing: Pakistaanse asielzoeker vernielt voorbijrijdende auto’s met stok’; ‘Aanrandingen door ‘zuiderlingen’ in metro Chemnitz’; ‘Elmsbüttel: Roemenen gaan met kleinkinderen op inbraaktour’; ‘Viersen: 15 jarige beroofd door vier ‘zuiderlingen’’; ‘Hannover: Vijf overvallen op oudere vrouwen door zuiderlingen’; ‘Libanese asielzoeker in Chemnitz voor 56 misdrijven aangeklaagd’; ‘Köln: Gewapende overval op bar door ‘zuiderlingen’ en ‘donkerhuidigen’’; ‘Hamburg: Roofoverval op supermarkt; twee ‘zuiderlingen’ gezocht’; ‘Memmingen: Twee jonge vrouwen door ‘vreemdelingen’ mishandeld’; ‘Berlijn: 81% veelplegers heeft migrantenachtergrond, waarvan 33% Turks en 45% Arabisch’; ‘Albstadt: Asielzoekers veroordeeld wegens seksueel misbruik van 7 jarig meisje’; (1)

Als het u nu nog steeds niet begint te dagen, dan geven we het op. Dan wacht u gewoon totdat uzelf, uw vrouw, uw man, uw moeder, uw vader, uw dochter of zoon het slachtoffer wordt. Want nogmaals: bovenstaande opsomming is slechts het topje van het topje van een enorme ijsberg.

Oostenrijk sloopt 300 moskeeën en verbiedt preken uit de koran in het Arabisch.

In Oostenrijk worden ze verstandig, nou de rest van de EU en Nederland.

Oostenrijk neemt krachtige maatregelen tegen de “vreedzame” ideologie islam en sluit 300 moskeeën, het stopt ook met financiering van islamitische instellingen. De koran prediken in een andere taal dan in Duits is verboden.

Oostenrijk is bevreesd voor de gevolgen van de waanzinnige politiek wat een multiculturele samenleving wil creëren waar gewelddadige jihad-dwepende moslims en islam zich sneller verspreidt als meel in een storm, en heeft besloten 300 moskeeën te sluiten in het land.

Het land snijdt ook in de financiële bijdrages aan islamitische instellingen en bepaalt in een nieuwe wetgeving dat openbare lezingen uit de koran alleen nog maar in het Duits zijn toegestaan, en verbiedt strik koran lezingen in een andere taal zoals bijvoorbeeld Arabisch of Turks.

Alle buitenlandse bijdragen met betrekking tot de bouw / exploitatie van moskeeën zijn verboden en worden geconfisqueerd. Oostenrijk vreest voor de ”Gates of Underworld” nadat een groot aantal illegale islamitische migranten het land zijn binnengevallen en met hun fanatieke islamitische geloof gezien worden als een ”Hydra” die de blanke christelijke Oostenrijker dreigt uit te roeien.

Oostenrijk realiseert zich ook dat lezingen uit de koran door imams in het Arabisch of Turks jonge jihadisten tot onwettige handelingen kan verleiden, aangezien de imams elke interpretatie kunnen geven uit een koranvers die ze willen, zonder dat iemand die Arabisch verstaat begrijpt wat ze bedoelen.

Een nieuw wetsvoorstel ligt nu in het Oostenrijkse parlement in behandeling, met overeenstemming van de meerderheid van de Oostenrijkse regering, om onmiddellijk tot sluiting over te gaan van 300 illegale moskeeën die momenteel in Oostenrijk actief zijn.

Wat de moslims in Oostenrijk het meest ergert is de nieuwe wet die vereist dat in het openbaar uit de koran alleen nog maar in het Duits gepredikt mag worden. Leningen aan islamitische instellingen worden ook ingetrokken, aangezien deze beschouwd worden als indirecte financiering van terroristische organisaties zoals de IS.

Artikel bevindt zich op de Griekse site kalamatanews.gr.

De Britse krant telegraph.co.uk schreef reeds in februari van dit jaar dat Oostenrijk een groot aantal van deze nieuwe wetten zal goed keuren.

Austria’s parliament has pushed through controversial reforms to the country’s law on Islam, banning foreign sources of funding and requiring imams to speak German.
    […]
    It also requires the nearly 450 Muslim organisations in the country to demonstrate a ”positive approach towards society and the state” in order to continue receiving official licensing.

Bron:

Beste mensen, er is absoluut niets aan de hand met de cultuurverrijkers,zelfs de gutmensch ontkenners kunnen dit niet ontkennen, kijk het officiële nieuws:

Duitse vrouwen aangerand tijdens Vluchtelingen Welkom feest in Bonn

Organisatie schrijft excuusbrief

12-11-2015, 22:46
     Tags: Bonn, Refugees welcome

Tijdens een zogenaamde ‘Party without borders‘ van een Duitse ‘Refugees Welcome–groep’ in Bonn zijn vorige week enkele vrouwen aangerand door mannelijke vluchtelingen. Dit blijkt uit een excuusbrief van de organisatie die op zowel de Facebookpagina als de website van Refugees Welcome is gepubliceerd.

In de excuusbrief schrijft de organisatie onder andere dat “door de organisatie is gezien hoe vrouwen werden aangerand en lastig gevallen”, dat de organisatie “heeft geprobeerd de mannen van het feest te verwijderen” maar dat dit “niet succesvol was”.

De organisatie wil benadrukken dat het gedrag van deze mannen weliswaar “een negatief licht werpt op onze organisatie” maar dat het “niets zegt over de instelling van de meerderheid van de vluchtelingen”. Want, zo vervolgt de organisatie: “Alleenstaande mannen die zich niet weten te gedragen komen voor in elk land en in elke maatschappij. We willen de culturele verschillen echter niet ontkennen.”

Refugees Welcom Bonn zegt er nog meer aan te zullen doen om dit in de toekomst te voorkomen. “Dit gedrag is niet acceptabel en zal niet worden getolereerd.”

De ‘Party without borders’ in kwestie waar de vrouwen werden lastig gevallen was gratis toegankelijk voor vluchtelingen. Anderen moesten vijf euro entree betalen.

Sam Kooy zei

Het lijkt me dat het gemeentebestuur op dit bericht een reactie behoort af te geven om aan te geven welk belang een dorpsraad nog heeft.

Dorpsraden zijn alleen van belang voor gemeentebesturen zolang de mening van de dorpsraden overeenkomt met die van de gemeentebesturen. Zijn ze het samen eens dan kunnen Gemeenteraden beweren dat de inwoners het er mee eens zijn.(al is dat heel vaak ook niet eens het geval)
    In het geval van Petten heeft een gemeentebestuur te maken met de mening van de integere dorpsraad van Petten die niet overeen kwam met de mening van deze dubieuze gemeenteraad.
    We kunnen dus concluderen dat dorpsraden geen enkele zin hebben.