Zitting Transformatorstation Locatie 4 't Veld donderdag 15 oktober

• woensdag 7 oktober 2015
  • Categorie: , ,
  • Hollands Kroon - 't Veld.-  Het beroep van Werkgroep Houd de dorpen Groen vereniging te Zijdewind wordt behandeld op donderdag 15 okt 2015 om 9.15 uur.

donderdag 15 okt 2015 om 9.15 uur.

Het beroep zal door een meervoudige kamer worden behandeld. Dat betekent dat het beroep door drie rechters zal worden behandeld .

De zitting is openbaar, Kruseman van Eltenweg 2 in Alkmaar. De behandeling van het beroep op de zitting duurt ongeveer 120 minuten.

Nou maar hopen voor de bewoners van 't Veld dat ze 3 onpartijdige rechters treffen en die moet je tegenwoordig met een kaarsje zoeken getuige de vele rechtszaken die verloren worden tegen overheden, slechts in 20% valt het de goede kant op voor de bewoners. Daarbij komt nog dat alleen burgers met een naar hun mening en die van hun advocaat 100% zekere zaak naar de rechter stappen.