Gemeenten gevraagd om grote opvanglocaties voor vluchtelingen

• zondag 18 oktober 2015
  • Categorie: , ,
  • ALKMAAR - Het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) is naarstig op zoek naar grote opvanglocaties voor vluchtelingen. De provincies hebben van het Rijk daarom de opdracht gekregen te inventariseren of er plekken zijn waar circa 2500 vluchtelingen kunnen worden opgevangen.
    Door Roel van Leeuwen - 17-10-2015,

De burgemeesters van de Noord-Hollandse gemeenten hebben inmiddels een brief ontvangen van Commissaris van de Koning Johan Remkes.
    Hen is gevraagd of zij binnen hun gemeentegrenzen een locatie beschikbaar hebben die vergelijkbaar is met het paviljoendorp Heumensoord bij Nijmegen. Daar kunnen op termijn circa 3000 vluchtelingen worden gehuisvest.
    Ook andere provincies hebben een brief naar hun burgemeesters gestuurd. Gezocht wordt naar locaties waar voor langere tijd – één a twee jaar – vluchtelingen kunnen worden opgevangen. De burgemeesters is verzocht voor volgende week vrijdag te reageren.

NHD

In Duitsland mogen geen vrouwelijke schoonmaaksters meer in de asielzoekerscentra werken, maar alleen manlijke, omdat het voorgekomen is dat de vrouwelijke schoonmaaksters aangerand en verkracht worden.
    Ondanks dat alles gaat de import van gelukzoekers onverminderd door. Het valt te begrijpen dat een radeloze man die zijn baan en waarschijnlijk zijn woning is kwijtgeraakt, een aanslag pleegt op zo'n groenlinkse politica. De mensen worden radeloos dat er niet naar ze geluisterd wordt en dat gaat in Nederland ook gebeuren.
    Volgens de (Duitse)politiek is de aanslag op de vrouw een aanslag op de democratie. Ik heb nog geen politicus in Nederland horen zeggen dat de 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar beveiliging van Wilders een aanval is op de democratie, behalve dan die krankzinnige idioot van een Jesse Klaver.

Lees dit en misschien gaan uw ogen open. Politici hoeven dit niet te lezen want die hebben hun eigen agenda en daar past kritiek op de islam niet in, die richten liever hun landen te gronde.

Voor alle Nederlanders: lees en huiver.

75 jaar geleden zorgde Hitler er voor dat er miljoenen mensen stierven in een verschrikkelijke oorlog. Hitler 's ideaal was een bevolking van mensen met blond haar en blauwe ogen. In Nederland werden honderdduizenden Joodse mensen verraden door heel veel Nederlanders, afgevoerd en vermoord.
    Merkel zorgt er met haar beleid voor dat autochtone Duitsers, maar ook Nederlanders en andere Europeanen verdrongen zullen worden door de islam met als rechtspraak de sharia. Partijgenoten van Merkel raden de autochtone Duitsers, die een probleem hebben met de invasie van afrikanen, nu al aan te emigreren en hun heil in het buitenland te zoeken. In Nederland worden in bijna alle gemeentes extra asielzoekerscentra geopend tegen de wil van het overgrote deel van de bevolking en toch wordt het er doorgedruk door de politiek.
    Wilders, de enige die luistert naar wat de Nederlanders te zeggen hebben, wordt gedemoniseerd door de rest van de politiek daarin ijverig bijgestaan door de media en veel zogenaamd bekende Nederlanders, waarvan de een nog gekker is dan de ander.
    Onze rechtstaat kan het niet aan, onze welvaart kan het niet aan en ons sociale stelsel en onze gezondheidszorg kunnen het niet aan. Onze staatsschuld, inmiddels 450 miljard(dankzij Rutte en de EU) zal snel oplopen want er zal fors meer geleend moeten gaan worden op de kapitaalmarkt. Nederland zal verpauperen, er zullen onlusten ontstaan en heel Europa zal het terrein worden van een grote chaos met moord en doodslag. Tegen die tijd zit onze dappere koning, vergezeld door de huidige politieke hufters al lang in Argentinië en leven daar nog lang en gelukkig op uw en mijn kosten.

€ 350 miljard voor 5 miljoen moslimmigranten – Duitsland gaat bankroet

De Duitse econoom professor Hans-Werner Sinn berekende onlangs dat de totale kosten voor één immigrant het afgelopen jaar zo’n € 70.000,- bedroegen. Dat betekent dat Duitsland over een jaar € 350 miljard (€ 350.000.000.000,-, ongeveer de totale begroting van Nederland!) armer is aan de opvang en verzorging van 5 miljoen moslimmigranten, waarvan er volgens de meest optimistische schattingen hooguit enkele procenten aan het werk gezet kunnen worden. De overgrote meerderheid is namelijk helemaal nergens geschikt voor.

Let wel: dan hebben we het nog maar over de eerste 5 miljoen. Krijgt Merkel haar zin, dan zijn dat er over maximaal 5 jaar tussen de 4 en 6 x zoveel. U heeft geen rekenmachine nodig om te bedenken dat Duitsland dan volledig en totaal bankroet zal gaan. De Duitsers zullen tegelijkertijd heel Europa in hun akelig diepe val naar de Derde Wereldstatus meesleuren.

Jullie hoeven niet te zoeken hoor.

Paleis Soestdijk staat leeg.
    Het halve jaar staat de Eikenhorst leeg.
    Er staat ook geloof ik nog iets in Apeldoorn.
    Nou, dan schiet je al een aardig eind op.
    Ze hebben allemaal veel grond eromheen. Klaar is kees.
    En het voordeel hiervan is: Er zaten/ zitten al uitvreters.

Deze panden zijn allemaal staatseigendom en van onze centen ieder jaar verbouwd dus ze voldoen aan alle eisen. Laat ze het tuig maar bij DE BOVEN ONS GESTELDEN
    neerzetten.

Dit land is ziek!

Volgens mij komen er nu allemaal ZIGEUNERS binnen.

Natuurlijk, ze hebben ook internet.
    50,00 euro betalen voor een Syrisch paspoort en klaar.

Kijk het journaal! Dit zijn geen vluchtelingen; dit zijn zigeuners!

Dierenliefhebbers moeten hun dieren binnen halen, ook kinderboerderijen zullen bewaakt moeten worden vanwege de testosteronbommen.
    moslims staan ook wel bekend als geiten en schapenneukers, dus ook de paarden moeten naar binnen en bewaakt worden. De vrouwen in Nederland zullen geen deel van leven meer hebben, blonde vrouwen al helemaal niet.
    Veel blonde vrouwen in Zweden verven hun haar al zwart om gescheld en aanranding, al of niet met verkrachting, door de asielzoekers te ontlopen.

Sam Kooy zei

Nog meer .....en nog meer .......en nóg meer ! En onze urgente gevallen dan ? Zij zullen blijven zweten tot het tijdstip over tal van jaren dat zij hun woning kunnen betrekken !