Asielzoekers uit Zwaag in Schagen

• donderdag 22 oktober 2015
  • Schagen - De vluchtelingen die vanaf zaterdag worden opgevangen in de Spartahal in Schagen komen uit de opvang in Zwaag. Dat maakte burgemeester Marjan van Kampen gisteren bekend.

Marten Visser

De groep verhuist in zijn geheel naar Schagen en bestaat vooral uit gezinnen. In totaal komen er ongeveer 180 mensen naar de Spartahal, onder wie zo'n zestig kinderen. Het merendeel van de vluchtelingen komt uit Syrië, maar er zijn ook Kosovaren en mensen uit Eritrea bij. Voor de meeste mensen is de Spartahal de vijfde of zesde sporthal waar ze moeten slapen sinds hun komst naar Nederland.

De vluchtelingen komen zaterdagavond naar Schagen. Gisteravond was een informatiebijeenkomst voor omwonenden. Die verliep, op een enkele emotionele uitbarsting na, rustig.

NHD

Nederland kent ongeveer 400 gemeentes.
    In iedere gemeente is op het ogenblik minimaal 1 asielzoekerscentrum gehuisvest(een zeeeeer optimistische schatting) en overal worden nog nieuwe geopend omdat er een schreeuwend opvanggebrek is. Stel dat iedere gemeente gemiddeld 500 asielzoekers opvangt(het zijn er veel meer per gemeente) dan komen we al op het onzalige aantal van minimaal 200.000 asielzoekers per jaar zonder dat er verloop is.
    Moeten we deze regering en Tweede Kamer nog serieus nemen als ze beweren dat er dit jaar tussen de 50 a 60.000 asiel zoekers deze kant opkomen? Ten eerste is er al geen capaciteit om iedere asielzoeker te controleren ten tweede zijn de illegalen die met bus en trein ladingen ons land komen veroveren niet eens meegerekend.
    Geen weldenkend mens die dit soort gekleurde berichtgeving van regering en media nog gelooft, tenminste ik in ieder geval niet.
    Daar gaan onze uitkeringen, pensioenen en de zorg, en omhoog met die belastingen en binnenkort krijgen we ook nog de gezinshereniging van al die "dappere" asielzoekers die vrouw, kinderen, vader en moeder, schoonvader en schoonmoeder en neefjes en nichtjes achterlieten om het vege lijf te redden. Vermenigvuldig het aantal asielzoekers met minimaal 5 vanwege gezinshereniging en we spreken over 1 miljoen islamieten over alleen al dit jaar, volgend jaar wordt nog erger.
    De animo van de linkse gekkies om met vlaggetjes en beertjes de gelukzoekers binnen te zwaaien zal snel verminderen als die dwazen horen dat het ten koste gaat van hun eigen pensioen, uitkering of noem maar een dwarsstraat op en dit gaat door totdat ons eens zo mooie landje failliet gaat en we allemaal aan de bedelstaf raken.
    U gelooft het niet? U hoeft alleen maar zelf na te denken en bidden(niet naar allah) dat de PVV groot genoeg wordt zodat aan deze krankzinnigheid een eind gemaakt kan worden om zo de ondergang van Nederland te voorkomen.

Driejarig meisje verkracht door een asielzoeker. http://fenixx.org/2015/10/23/vluchteling-verkracht-driejarig-meisje-verborgen-door-de-zweedse-immigratiedienst/