Grote Sloot 158: Eindelijk AFBRAAK

• dinsdag 29 september 2015
  • Categorie: , , , ,
  • Schagen - Sint Maartensbrug - Het is vandaag een historische dag!

Een hijskraanbedrijf uit Maasland (Z-H) is druk bezig om illegale turbine ‘nr. 158’ te ontmantelen.

HET IS NU EINDELIJK ECHT WAAR!!!

Na 9 jaar en na een duidelijke uitspraak van de Raad van State op 14 januari van dit jaar.

Echter  op 13 oktober is er alweer een hoorzitting over een door gemeente Schagen nieuw verleende bouwvergunning voor een windturbine die nog dichter bij de woning van mevrouw Vonk komt te staan.

Dat kan niet waar zijn, denkt iedereen. Maar dan kent u gemeente Schagen niet.

De Rechtbank Alkmaar en de Raad van State hebben in hun uitspraak gesteld, dat de belangen van
    de omwonenden boven de belangen van de windmoleneigenaar gaan. Gemeente Schagen negeert de uitspraken en doet alles om toch een bouwvergunning voor de windmoleneigenaar te realiseren.

DOSSIER Grote Sloot 158

Om 18.00 uur 28 september

Redactie JAS

Gelijk heel veel politici zijn de verantwoordelijke politici in Schagen minstens zo corrupt als de grootste crimineel. Niets is ze teveel om hun vriendjes te bevoordelen, omwonenden overlast bezorgen? Het maakt het tuig allemaal niets uit. De burgers op extra kosten jagen met advocaten, rechtszaken en ambtenaren uren? Allemaal niet belangrijk, het plebs betaalt wel en komen ze tekort dan verhogen ze de gewoon de OZB. Ongelooflijk dat het allemaal mogelijk is in een landje waarvan het grootste deel van de bevolking nog denkt dat ze in een "beschaafd" land wonen. Misschien dat het grootste deel van het volk nog eens wijs wordt en de volgende keer anders stemt, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Het is een beetje als Volkert van de Graaf, de moordenaar van PIM; gewoon voor de camera vertellen dat je een uitkering pakt, niet hoeft te solliciteren, gratis kan procederen en de werkende belasting betalende burger betaalt wel.

Tussendoor nog even een woninkje bezetten met huursubsidie terwijl hij al een woning heeft.

Omdat het kan!

Dit land is diep gezonken.