Nederland is te klein voor reusachtige windmolens

• zaterdag 8 augustus 2015
  • Nederland is te klein voor reusachtige windmolens

Jacobskerk
    Namens de Bezorgde Burgers van Brielle verzoeken wij de plaatsing van windmolens te stoppen op het eiland Voorne en Putten. Vanaf de Maasvlakte tot Spijkenisse is de hemel bezaaid met gigantische molens en is er een complete horizonvervuiling boven de polders en dorpen aanwezig. Dit moet stoppen.
    Als burgers van Brielle en de regio doen we een dringend beroep om deze petitie te ondertekenen.
    PETITIE
    Wij
    als burgers van Brielle en de regio
    constateren
    dat vooral de laatste tijd nog even snel veel reusachtige windmolens met een vleugelhoogte van 165 meter bij de dorpen zijn geplaatst en vanwege het energiebeleid van de regering er nog meerdere molens op de wachtlijst staan: langs bedrijventerrein Kickersbloem, de N57 en het Brielse Meer. Er zijn nog voldoende andere mogelijkheden om duurzame energie op te wekken zonder milieubelasting, landschap- en horizonvervuiling.
    en verzoeken
    Er zijn veel burgers, die deze molens liever kwijt zijn; hoe meer protest en weerstand vanuit de burgerbevolking des te meer de leden van de provincie van Zuid-Holland ervan overtuigd raken dat het regeringsbeleid niet is afgestemd op de wensen en mening van de plaatselijke bevolking.

onderteken de petitie Nederland is te klein voor reusachtige windmolens.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.