Kamp vervangt adviseur windpark IJsselmeer

• zondag 23 augustus 2015
  • Categorie: , ,
  • De man vervulde de afgelopen jaren een belangrijk rol op het ministerie van Economische Zaken bij de realisatie van windparken op land in het kader van de zogenoemde rijkscoördinatieregeling. Die regeling houdt in dat het ministerie de regie heeft bij projecten voor turbineparken waarbij meer dan 100 Megawatt wordt gerealiseerd.
    De ambtenaar was in opspraak gekomen na een bijeenkomst dit voorjaar in Groningen. In een gesprek met tegenstanders van de komst van Windpark N33 bij Meeden is door de medewerker de suggestie gewekt dat de rijkscoördinatieregeling-procedure is bedoeld om projecten ondanks lokale weerstand te realiseren. Kamp stelt dat de uitspraken onrecht doen aan de manier waarop het ministerie energieprojecten van nationaal belang tot stand wil brengen.

Leeuwarder Courant

Kamp is precies dezelfde gluiperd en leugenaar als de rest van de leden van het kabinet, met opperleugenaar Rutte als voorbeeld.
    Je zult maar de ouders van dat soort smeerlappen zijn, om zo snel mogelijk onder de grond te kruipen.