Nieuw onderzoek Duurzame energie

• dinsdag 21 juli 2015

• In 2013 sloot de overheid een Energieakkoord dat op termijn tot meer duurzame energie moet leiden. Mooie idealen, maar hoe gaat dat in de praktijk? Overal in Nederland verschijnen windmolens.
    Maar er is veel onvrede. Wie bepaalt waar ze komen te staan? En hebben burgers inspraak? Zijn de windmolens rendabel? En wie betaalt ze dan?

Wij onderzoeken wat de concrete gevolgen zijn van het Energieakkoord en de wens om een duurzame samenleving te krijgen.

Kom met uw tips over duurzame energie en wij zoeken het uit!

E: demonitor@kro-ncrv.nl

T: 035-6719794

redactie –
    Kom met uw tips over duurzame energie en wij zoeken het uit!
    E: demonitor@kro-ncrv.nl
    T: 035-6719794

h.oldeboom zei

Dit onderzoek zal uitwijzen dat alternatieve energie een succes is. Dit is een succes omdat VOORAF politiek besloten is dat het zo moet zijn en niet anders kan om de eenvoudige reden dat al dat uitgegeven geld voor windmolenonzin niet te verdedigen is en een aantal politiek partijen dus opgeheven zouden moeten worden; als zou blijken dat de mens zich weer eens schromelijk overschat heeft in zijn rol als ecologische voetafdrukker en dat kost tenslotte baaaanen want al die politici die op de markt sokken met gaten erin verkopen hebben dan niets meer te doen. En ook de NCRV en KRO zullen, om hun subsidies te behouden, braaf meezingen in het koor van de opera 'Global Warming' waarvan het script geschreven is door het ICCP en VN.

Vandaag in het Noord Hollands Dagblad: 2015 WORDT WERELDWIJD HET WARMSTE JAAR OOIT GEMETEN.
    We zijn halverwege 2015 en nu weet klimaatwetenschapster Jessica Blunden al dat het warmste jaar in aantocht is. Het is maar net waar je meet en hoe je meet. Vergeten is de extreme koude begin dit jaar in de gehele VS. Onze voorzomer was extreem kou en nu we eindelijk normale temperaturen hebben beginnen de klimaatidioten weer te zeuren over een extreem warme zomer.
    Verandering van klimaat is van alle tijden, daar heeft de mens in het recente verleden geen invloed op uit kunnen oefenen. CO2, het zogenaamde broeikasgas waar geen plant of boom zonder kan leven is de zogenaamde boosdoener. CO2 is slechts voor 0,03 procent aanwezig in onze atmosfeer en dat zou de boosdoener zijn? Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor, het is slechts een aanname op basis van een heel beperkt laboratorium onderzoek dat CO2 opwarming veroorzaakt en u weet hoe het tegenwoordig met onze zogenaamd onafhankelijke onderzoeken is gesteld. Onafhankelijke universiteiten, gesponsord door chemiereuzen doen onderzoek naar kwalijke bestrijdingsmiddelen en komen dan tot de conclusie dat ze niets hebben kunnen ontdekken en dat er vervolgens meer onderzoek nodig.
    Zo gaat het tegenwoordig in een maatschappij die geregeerd wordt door het grote geld, Rutte en zijn dubieuze maatjes zijn slechts de uitvoerders van wat hun opdrachtgevers ze bevelen.
    Al Gore, u weet wel, is schathemelrijk geworden met zijn doemverhalen over het klimaat. De Noordpool zou al lang ijsvrij zijn, weet u nog? Deze smeerlap verdient miljarden met zijn olie en gaswinning.