Enquête over Noorderhaaks en megaturbines op Lentefair Julianadorp

• woensdag 15 april 2015
  • Categorie: , ,
  • JULIANADORP - Komende zondag 19 april staat de BewonersbelangenVereniging Julianadorp ( BVJ ) met een stand op de Lentefair Julianadorp waarbij de mening van Dorpers wordt gevraagd over twee controversiële onderwerpen.

Door Hedzer Faber - 15-4-2015

Door de BVJ wordt onder haar leden een enquête uitgezet met de vraag hoe de leden denken over de voorgenomen aanleg van de Noorderhaaks en de hierbij horende maatregelen voor de Langevliet, van Foreestweg en de Breewijd. Ook kan aangegeven worden welke voordelen en nadelen men ziet in het kader van de voorgenomen aanleg van de Noorderhaaks.

Naast hun mening over de Noorderhaaks wordt aan de BVJ-leden ook een mening gevraagd over de voorgenomen plaatsing van 6 windmolens van 150 meter hoog in Koegras.

Om een nog vollediger beeld te krijgen stelt de BVJ ook niet-leden in staat om bij haar infostand een vragenformulier over de Noorderhaaks en deze windmolens in te vullen. Nieuwe BVJ-leden (á 7 euro per jaar) krijgen een Julianadorper vlag cadeau.

NHD