PVV Noord-Holland houdt spreekuur in Schagen en Dirkshorn

• zondag 8 maart 2015
  • HAARLEM -  Burgers die vragen hebben of verontrust zijn over ontwikkelingen in de eigen omgeving of heel Noord-Holland kunnen terecht op de spreekuren van de provinciale PVV-fractie op

donderdag 12 maart a.s. in Schagen en Dirkshorn.

‘Het huidige provinciebestuur luistert niet naar de mening van de kiezer. Laat staan dat ze er op uit trekken om hun oor te luisteren te leggen bij bewoners. Dat verschil maken wij wel. Wij staan tussen de mensen. Voor ons zijn het geen kille dossiers, maar mensen van vlees en bloed. Die verdienen het om serieus te worden genomen’, stelt Dannij van der Sluijs, fractievoorzitter van de Noord-Hollandse PVV-fractie.

Van der Sluijs: ‘Donderdag 12 maart kan iedereen met vragen, zorgen of opbouwende ideeën bij ons terecht.

Van 18.00 tot 19.00 uur zitten we in cafetaria De Muizeval aan de Kievitslaan 29a in Schagen.

Daarna gaan we naar Dirkshorn waar we van 19.30 tot 20.30 uur klaarzitten in de vergaderzaal van eetcafé De Kastanjeboom aan de Dorpsstraat 15.’

De PVV Noord-Holland heeft als speerpunt dat de stem van de kiezer uitgangspunt moet zijn van beleid. Van der Sluijs: ‘Het is niet de provincie van het bestuur in Haarlem. Het is de provincie van ons allemaal. En elke mening verdient met respect te worden meegewogen in besluitvorming. Daar staat de PVV voor. En daar hebben we uw stem voor nodig om dat na de verkiezingen te laten zien.’

donderdag 26 februari 2015