PVV Noord-Holland met sterke lijst verkiezingen in

• maandag 12 januari 2015
  • Haarlem - De PVV-fractie Noord-Holland gaat met een sterk team de Provinciale Verkiezingen tegemoet. De lijst is een zorgvuldige selectie van gemotiveerde mensen uit alle geledingen van de samenleving. Van voormalig universitair docent farmacologie en directeur van een gerenommeerd detacheringbureau tot rij-instructrice en organisator van golf-events ‘We zijn een afspiegeling van de maatschappij.

HAARLEM, 11 januari 2015

De PVV doet het steeds beter in de peilingen. Meer en meer ontevreden kiezers willen verandering en weten de weg naar ons te vinden. Vooral omdat we de afgelopen vier jaar hebben laten zien dat wij doen wat wij beloven’, aldus een trotse fractievoorzitter Dannij van der Sluijs bij de presentatie van de lijst.

Bezieling

Van der Sluijs: ‘De lijst bestaat uit hardwerkende ondernemers, zakenmensen en deskundigen, waarvan meerdere ook vrijwilligerswerk doen. Die bezieling heeft Noord-Holland hard nodig. We hebben getoond dat we een sterk harmonieus team vormen met een duidelijk eigen koers.

‘Dat Commissaris der Koning, Johan Remkes, onlangs toch een sneer naar ons uitdeelde, is voor ons een duidelijk teken dat we voor hem een partij zijn geworden met wie rekening dient te worden gehouden. Een groter compliment kan ik me niet bedenken.

Ik ga ervanuit dat we na de verkiezingen op 18 maart met meer man in de Statenzaal zullen zitten, dus hij gaat nog veel van ons horen.’ Opvallend is bovendien dat de twee Europarlementariërs Olaf Stuger en prof. dr. Hans Jansen hun naam verbinden aan de Noord-Hollandse fractie, alsmede Tweede Kamerlid Martin Bosma. ‘Dat is een opsteker voor de professionaliteit waarmee we hier ons werk doen. Ook biedt het ons toegang tot een schat aan informatie als het gaat om onderzoeken en cijfers die ons goed van pas kunnen komen, zoals bijvoorbeeld bij het ontmaskeren van de windmolenwaanzin’, aldus Van der Sluijs.

Kandidatenlijst PVV-fractie Noord-Holland

1) Dannij van der Sluijs
    Woont in Uitgeest en is fractievoorzitter en lijsttrekker van PVV Noord-Holland. Is vele jaren werkzaam geweest bij het Ministerie van Defensie en heeft in zijn leven ook veel vrijwilligerswerk gedaan. Hij is hiervoor Koninklijk onderscheiden. Van der Sluijs heeft verder de status van Veteraan.

2) Joost van Hooff
    Komt uit Naarden en is vice-fractievoorzitter en penningmeester van PVV Noord-Holland. Inmiddels met pensioen, maar was jaren werkzaam in de financiële dienstverlening.

3) (mr.) Ilse Bezaan
    Woonachtig in Blaricum, beschikt over een juridische achtergrond en heeft onder andere gewerkt als bedrijfsjurist in de jachtbouw. De laatste jaren is zij werkzaam als zelfstandig trainer en coach.

4) Menno Ludriks Woonachtig in Uithoorn en is werkzaam als senior-beleidsmedewerker voor PVV Europa. Heeft zijn bachelor European Studies gehaald aan de Haagse Hogeschool en heeft ook gestudeerd aan the University of Hong Kong.

5) Jack Portegijs
    Komt uit Amsterdam en heeft als zelfstandig ondernemer zijn sporen verdiend in de reclamewereld en als detacheerder in de ICT-sector. Wil zich graag inzetten voor een leefbaardere maatschappij waarin zijn kinderen en kleinkinderen zich vrij kunnen ontwikkelen.

6) Nick Kaptheijns
    Komt uit Amsterdam en is zelfstandig ondernemer en studeert daarnaast nog aan de Universiteit van Amsterdam.

7) Frits van der Heide
    Woonachtig in Heerhugowaard en is accountant en interim-manager van beroep. Wil dat de mening van de Noord-Hollandse bevolking meer wordt betrokken bij het realiseren van plannen door de provincie.

8) Marco Deen
    Woont in Zandvoort en is zelfstandig ondernemer (hole-in-one en win een auto) en werkzaam in de toeristische sector.

9)

10) Herve van Praag
    Komt uit Amsterdam en was zelfstandig ondernemer (limousineverhuur).

11) Michael ten Brink
    Woonachtig in Alkmaar en is zelfstandig ondernemer van een klusbedrijf. Gelooft dat we Nederland weer veilig en welvarend kunnen maken. Heeft een gezin van 4 kinderen en 3 honden en wil, mede voor de toekomst van uw en zijn gezin, zich volledig inzetten voor deze zaken in onze mooie provincie.

12) (drs. ir.) Nico Troost,
    apotheker Woonachtig in Heerhugowaard en gepensioneerd apotheker en voormalig universitair docent Farmacotherapie en Farmacologie.

13) Cor Tol
    Woont in Volendam en was ZZP’er in de bouwwereld van beroep.

14) Bernadette de Wit
    Woont in Amsterdam en Brussel en is werkzaam als parlementair assistent van Hans Jansen in het EU- parlement. Heeft ook veel met en voor Theo van Gogh gewerkt.

15) (drs.) Olaf Stuger
    Woont in Bussum en is sinds 2014 Europarlementariër voor de PVV in Brussel. Vader van drie kinderen en voormalig Tweede Kamerlid voor de LPF.

16) (prof. dr.) Hans Jansen
    Woonachtig in Amsterdam en is sinds 2014 Europarlementariër voor de PVV in Brussel. TevensNederlands bekendste Arabist en in die hoedanigheid auteur van een dozijn boeken over de islam. Meer informatie kunt u vinden op www.arabistjansen.nl.

17) (drs.) Martin Bosma
    Komt uit Amsterdam en is sinds 2006 Tweede Kamerlid voor de PVV. Tevens auteur van verscheidene boeken.

Mooi lijstje.

En nu maar hopen dat alle mensen zich de terreur van de afgelopen week bij onze zuiderburen goed in het hoofd hebben bij de stemming!

Hans Janmaat gaf het aan, Pim Fortuijn zei het, Theo van Gogh zei het maar niemand heeft geluisterd. En zie: dit is het resultaat.
    Hans Janmaat moest de achterdeur nemen bij het parlement en NIEMAND deed er iets aan.
    Pim Fortuijn werd door Ad M (Melkert) en nep professor genoemd en heeft hem
    publiekelijk uitgelachen en dan Theo van Gogh die met een mes de keel is doorgesneden
    in zijn hart (letterlijk) werd geraakt en of het nog niet genoeg was werden er even een paar kogels gebruikt.
    Dit is momenteel Nederland. Dank zij de PvdA. Partij voor de allochtonen.

Allochtonen willen ons voedsel niet. Ze willen onze kleding niet. Ze willen ons onderwijs niet. Ze willen onze gewoonten niet. Ze willen onze normen en waarden al helemaal niet.
    Ze willen hier eigenlijk NIKS maar wel de uitkeringen.
    Het is een schande dat het in dit land zover is gekomen.
    Er is geen goedpraten meer aan.
    Grenzen dicht en stop islamisering van dit westerse land.
    Als het je niet bevalt: GA WEG!

President Hollande wist meteen al te vertellen dat de allahu akbar roepende moordende moslimterroristen niets met de islam te maken hebben, waarmee het dan wel te maken heeft kan niemand ons vertellen, Hollande niet, Rutte niet, communiste Angela Merkel niet en noem de rest van dat schijnheilige zooitje maar op, maar heel politiek correct Nederland roept dat meteen na, incl. Mark Aartsleugenaar Rutte. Zelden zoveel politiek correcte hufters met hun potloodje omhoog bij elkaar gezien als tijdens de demonstraties in de EU.
    Laten we hopen dat veel mensen op de PVV stemmen, het is de enige redding nog voor ons, onze kinderen en kleinkinderen, anders lopen wij/zij over 10 a 20 jaar in een zwarte tent met een open spleetje voor de ogen en het merendeel van de mannen zal zijn vermoord.

Tegenwoordig zijn ambtenaren in opdracht van onze regering actief op de islam kritische websites om tegengas te geven op commentaren van mensen die waarschuwen voor de islam. Zover zijn we in ons land al gekomen dat de overheid haar bevolking manipuleert door het verkondigen van leugens.