Referendum Noord Holland windmolens? Teken ervoor.

• zaterdag 13 december 2014
  • Wilt u nog tekenen laat het ons weten: info@windmolenklachten.nl

Referendum Provincie Noord Holland

wij vragen jullie medewerking voor het volgende:

Voor MAANDAG 15 DECEMBER hebben we meer dan 500 handtekeningen nodig uw hulp is gewenst. Mag in elk willekeuring gemeentehuis, eigen gemeente huis is niet nodig!!

Klik hier voor het nieuwsbericht op rtvnh

Openbaarheden Windpark Wieringermeer

Wist u dat: Blijkens een ingediend WOB verzoek door een partner stichting, de gemeente Hollandkroon en voormalige gemeente Wieringermeer al meer dan 835.315 euro, publiek geld, aan windpark hebben betaald, aan onderzoek, ambtenaren inzet e.d. (DAAR HADDEN HEEL WAT SPORTCLUBS, BIBLIOTHEKEN, die nu geen rode rot cent meer krijgen, VROLIJK VAN GEWORDEN)

Wist u dat: volgens onze berekeningen, het windpark Wieringermeer 680.000.000 (680 miljoen!!) euro aan SDE subsidie (publiek geld) gaat ontvangen in 15 jaar tijd?
    ............maar dit lees je niet op de website

Wist u dat: volgens onze berekeningen, de individuele eigenaren die nu nog een keer vernieuwen ondanks participatie in het windpark ook nog eens 42.000.000 (42 miljoen) euro aan SDE subsidie (publiek geld) gaan ontvangen in 15 jaar tijd.

Anti Windturbines demonstratie Provincie Noord Holland - maandag 15 december -

Graag wil ik u attent maken op bijgevoegde demonstratie tegen windmolens op maandag 15 december 2014 bij het Provinciehuis te Haarlem (als u daarheen komt, wijst de rest vanzelf).

Windmolens hebben zoveel nadelen, dat het werkelijk een wonder is dat er nog bestuurders zijn die ze willen plaatsen in onze provincie en gemeenten.

Hier staan een "paar" nadelen op een rijtje:

- ze draaien op wagonladingen subsidies (uw belastinggeld);
    - zijn onrendabel (leveren amper energie op);
    - verzieken het mooie Noord-Hollandse landschap;
    - maken omwonenden letterlijk en figuurlijk ziek;
    - maaien vogels en vleermuizen uit de lucht als een vliegenmepper;
    - bijna de helft van de windmolens wordt gemaakt van het zwaar milieu vervuilende Neodymium.
    Klik hier voor raamposter demonstratie Provincie

Anti Windturbines demonstratie Hoofdkantoor Eneco - vrijdag 19 december -

Actiegroep Windenergie,

Zoals aangekondigd willen we een gezamenlijke actie houden bij het hoofdkantoor van Eneco in Rotterdam. Eneco is een van de meest overlast veroorzakende ontwikkelaar in Nederland en tevens de ontwikkelaar met de meeste invloed in Nederland. Met invloed kun je dus meer voor elkaar krijgen en zonder problemen je business-model verbeteren ten kosten van de omwonenden, recent Vianen is hier wel het voorbeeld van. Dit gebeurt nu op heel veel meer plaatsen in Nederland. Met deze demonstratie willen we Eneco duidelijk maken wat zij van veel omwonenden ontnemen en dat is stilte, vooral in de nacht. Heel veel mensen bij Eneco-parken liggen `s nachts wakker van het lawaai.

Ons mailadres is:
    wieringermeer.geenwindturbines.nl
    Wieringermeer
    Middenmeer, Nh 1775

Crimineel Nederland, gesteund door de rechterlijke macht, heeft al lang beslist dat alle windmolenplannen doorgaan.
    Er zijn miljarden met de plannen gemoeid die door het volk moeten worden opgehoest en vervolgens verdwijnen die miljarden in de zakken van de criminelen.
    Hoe moeten we anders de verantwoordelijken noemen die op grote schaal bedrog en diefstal plegen? Het college en de raadsleden in HK, maar ook de ambtenaren met hun schimmige, manipulerende uitleg doen er net zo hard aan mee.
    Een zonder twijfel aanstaande parlementaire enquête zal zonder twijfel de fraude aan het licht brengen en dan is het te hopen dat de schuldigen eindelijk gestraft gaan worden, toch minister Kamp?