Skype met VVD over windmolens en meer heikele punten

• zondag 2 november 2014
  • Categorie: , ,
  •  DEN HELDER -  30 oktober 2014 - Skype -spreekuur met VVD-statenleden.

Door Hanke Prijs, Dichtbijredacteur

Kruip achter de computer en stel je vragen. Want vanaf maandag 3 november zitten de statenleden van de VVD Noord-Holland klaar voor een vragenuurtje over allerlei onderwerpen.

Via een nieuw Skype-spreekuur kan iedereen in gesprek gaan met statenleden van de VVD in Provinciale Staten van Noord-Holland. Tijdens dit open spreekuur worden heikele onderwerpen zoals windmolens op land, provinciale structuurvisie, HOV, et cetera besproken. Maandag 3 november zit woordvoerder Henk Hansen vanaf 18.30 uur klaar achter de webcam om te debatteren over windmolens op land en het provinciale beleid daaromheen.

Met het digitale spreekuur wil de VVD burgers, raadsleden en overige geïnteresseerden de gelegenheid bieden om op een toegankelijke manier in contact te komen met de statenleden. Aanmelden kan via een speciaal e-mailadres: spreekuur@vvdnh.nl. Per onderwerp geldt een maximum aantal deelnemers van negen personen.

Na aanmelding ontvangen deelnemers een uitnodiging met tijdstip van het gesprek. Het Skype-account is 'VVDNH Spreekuur'.

Dichtbij.nl

Lekker achter de computer *praten* met de burgers.

Kom hier maar eens langs! Persoonlijk.

Laffe honden.